هم‌افزایی مسئولان را در ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم
کد خبر: 4041330
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

هم‌افزایی مسئولان را در ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، اقدام برای ترویج فرهنگ دینی در جامعه را باقیات صالحاتی برای مسئولان دانست و گفت: در شرایط کنونی که انسجام و هم‌افزایی خوبی میان سران قوا وجود دارد، این هم‌افزایی باید در جامعه نمود داشته باشد و از آن می‌توانیم برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به گزارش ایکنا از فارس، هادی بستام، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس امروز، 17 اسفندماه با حضور در دفتر ایکنا و تجلیل از عکاس این رسانه به عنوان جانباز فعال در عرصه رسانه گفت: ایکنا تنها خبرگزاری تخصصی قرآنی است که در سطح بین‌الملل مشغول ترویج فرهنگ قرآن و نماز است.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های ایکنا در سطح استان فارس اظهار کرد: بحمد الهی ایکنای فارس تاکنون رسالت خود را به نحو شایسته انجام و اقدامات خوبی برای ترویج فرهنگ قرآنی انجام داده است که در این عرصه سرآمد است.

بستام نیروهای انسانی خبرگزاری ایکنا شعبه فارس را یکی از سرمایه‌های جهاددانشگاهی و استان توصیف کرد و افزود: نیروی انسانی امروز به عنوان سرمایه اول جوامع محسوب می‌شود که موجب اعتلای هر سازمان و نهادی خواهد شد.

وی با اشاره به درخواست‌های سردبیر خبرگزاری ایکنا شعبه فارس در خصوص اهمیت حمایت استانداری فارس از شورای قرآن و عترت گفت: این پیشنهاد بسیار خوبی است و حتماً از آن استقبال می‌کنیم و قاعدتاً همه تلاش خود را برای اعتلای فرهنگ دینی در سومین حرم اهل بیت(ع) انجام خواهیم داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس از مسئولان جهاددانشگاهی استان خواست تا درباره شورای قرآن و عترت و اهمیت حضور و ریاست استاندار در این شورا به منظور حفظ انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در آن نامه‌نگاری خطاب به استاندار کنند و سپس افزود: قطعاً این قضیه را از همین امروز پیگیری خواهیم کرد.

بستام، اقدام برای اعتلای شورای قرآن و عترت و ترویج فرهنگ دینی در جامعه را باقیات صالحاتی برای مسئولان دانست و گفت: در شرایط کنونی که انسجام و هم‌افزایی خوبی میان سران قوا وجود دارد، این هم‌افزایی باید در جامعه نمود داشته باشد و از آن می‌توانیم برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: همکاری با تنها رسانه قرآنی استان را وظیفه خود می‌دانیم و در این زمینه آمادگی داریم تا هرگونه معرفی و همکاری برای معرفی این خبرگزاری با تمام سازمان‌ها داشته باشیم و حمایت سازمان‌ها را از این رسانه جذب کنیم.

انتهای پیام
captcha