عرضه كتب اسلامی در نمایشگاه کتاب کلکته + عکس
کد خبر: 4042357
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

عرضه كتب اسلامی در نمایشگاه کتاب کلکته + عکس

رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کلکته در هند آثار دینی ـ اسلامی متعددی در این نمایشگاه عرضه کرد.

عرضه كتب اسلامی در نمایشگاه کتاب کلکته + عکسبه گزارش ایکنا، این نمایشگاه از نهم اسفندماه در کلکته آغاز شد و به مدت 10 روز به صورت حضوری و مجازی ادامه داشت.

محمدعلی ربانی، رایزن فرهنگی ایران در دهلی‌نو بنا به دعوت وزیر کتابخانه‌های ایالت بنگال در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حضور یافت و در این رویداد که بعد از نمایشگاه بین‌المللی دهلی، دومین نمایشگاه بزرگ کتاب هند محسوب می‌شود، بنگلادش به عنوان میهمان ویژه حضور داشت.

بنا به اعلام رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو، در این از نمایشگاه علاوه بر ناشران داخلی هند، کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بنگلادش، آمریکا، انگلیس، کره جنوبی، ایتالیا، نپال و سریلانکا حضور داشتند.

رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو با ۱۲۷ عنوان کتاب به زبان‌های انگلیسی، اردو و فارسی در موضوعات اسلامی، ایران، ادبیات، تاریخ و فرهنگ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کلکته شرکت کرد.

شیعه در اسلام علامه طباطبایی(ره) به زبان اردو، جایگاه زن در نگاه مقام معظم رهبری به انگلیسی، آداب و احکام اسلامی از آیت‌الله حسین مظاهری به اردو، مناره هدایت با موضوع سیره فاطمی به اردو و رسول اعظم(ص) در نگاه مستشرقین از عبدالمحمدی  بهاردو از جمله کتب اسلامی ارائه‌شده در این نمایشگاه از سوی رایزنی فرهنگی ایران در دهلی‌نو بود.

انتهای پیام
captcha