تجلیل از خانواده‌های چند شهیدی در شیراز کلید خورد
کد خبر: 4042755
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

تجلیل از خانواده‌های چند شهیدی در شیراز کلید خورد

طبق مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز مقرر شده است از خانواده‌های چند شهیدی در جلسات هفتگی صحن علنی این شورا تجلیل شود.

شورای ششم شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، طبق مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز مقرر شده است در جلسات هفتگی صحن علنی این شورا از خانواده‌های چند شهیدی شیراز تجلیل شود. در هیمن راستا در پنجاه و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز و همزمان با روز بزرگداشت مقام شهدا که شب گذشته، 22 اسفندماه برگزار شد، از خانواده شهیدان محمدحسن، علی‌اکبر و علی‌اصغر ایزدی تجلیل به عمل آمد.

علیرضا اسکندری، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز که خود فرزند سردار بی‌سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری است در این جلسه با انتقادی نسبت به شهرداری شیراز و مراسم روز بزرگداشت شهدا، گفت: حفظ شأنیت مقام شهدا در گفتار و رفتار بر همه لازم و واجب است، اما جلسه امروز با تأخیر چندین ساعته و در ساعت اداری برگزار شد و بهتر بود که جلسه با این جایگاه در خارج از وقت اداری برگزار می‌شد. 

وی با بیان اینکه جمعیت کثیری از فرزندان شهدا در شهرداری شاغل هستند اما تعداد معدودی دعوت شدند، افزود: این امر به هر ترتیبی که بوده است جای سؤال و تأمل دارد. 

احسان اصنافی، شهردار شیراز نیز در پاسخ به اسکندری گفت: ۱۶۲ نفر دعوت شدند و به احترام حضور اعضای شورا، جلسه صبح برگزار شد و این کار کوچک‌ترین کاری است که برای بزرگداشت شهدا انجام شد. 

وی بیان کرد: شهرداران منطقه 1، ۴، ۶ و ۸ از فرزندان معزز شهدا هستند و در دیگر بخش‌ها و معاونت‌های مناطق هم تعداد زیادی از فرزندان شهدا حضور دارند و شهرداری شیراز خود را مدیون شهدا می‌داند.

انتهای پیام
captcha