آغاز پخش مجموعه جدید «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن + عکس
کد خبر: 4042839
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

آغاز پخش مجموعه جدید «منم بچه مسلمان» از شبکه قرآن + عکس

همزمان با ایام ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مجموعه جدید برنامه «منم بچه مسلمان» روانه آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌شود.

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام ولادت حضرت صاحب الامر(عج)، زارع‌زاده، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما از پخش سری سوم برنامه «منم بچه مسلمان» خبر داد.

زارع‌زاده ضمن بیان اهمیت تولید و ساخت برنامه برای گروه سنی کودک در شبکه قرآن‌، افزود: تاکنون دو فصل این برنامه با 150 قسمت، تولید و مجموعه جدید آن برای بهار 1401 در بخش‌های متنوع با رویکرد تربیتی با موضوعات اجتماعی برگرفته از آیات و روایات در قالب نمایش و داستان در حال ضبط است.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما از ویژگی‌های سری جدید این برنامه به اتاق فکر با حضور کارشناسان خبره حوزه کودک، روان‌شناس و گروه سردبیری و نویسندگی قوی اشاره و ابراز امیدواری کرد که این برنامه بتواند همچون قبل، مورد توجه مخاطبان خود در داخل و خارج از کشور قرار گیرد.

زارع‌زاده با اشاره به اضافه شدن یک بخش جدید به برنامه براساس نیازسنجی صورت گرفته، افزود: کودکان با حضور در اتاق قصه به جای شخصیت‌های داستان صحبت کرده و حول محور موضوع برنامه، نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین برای بخش بازی هم گروه سردبیری برای تقویت هوش و تحرک بیشتر کودکان، بازی‌های مهیجی طراحی شده است.

یادآوری می‌شود، منم بچه مسلمان، کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه‌کنندگی سیدمحمد حسینی و سردبیری حسینی‌مجد که حجت‌الاسلام محمدصادق مقدسیان، ماشاالله کوهستانی در نقش پارسا، مهدی مقیم در نقش بابارحمان و خادم مسجد و شمس در بخش اتاق قصه حضور خواهند داشت که از پنجشنبه، 26 اسفندماه این برنامه ساعت 16 و بازپخش آن روز بعد ساعت 11 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آرشیو این برنامه را از تلوبیون و بخش‌هایی از برنامه را از صفحه مجازی این برنامه به نشانی bachemosalman_qtv مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha