لزوم پرهیز از رویه درآمدزایی صرف در مورد رویکرد‌های مهارتی توسط طلاب
کد خبر: 4043304
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷
معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی بیان کرد:

لزوم پرهیز از رویه درآمدزایی صرف در مورد رویکرد‌های مهارتی توسط طلاب

معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی بر لزوم پرهیز از رویه درآمدزایی صرف در مورد رویکرد‌های مهارتی توسط طلاب تأکید کرد و یادآور شد: طلاب نباید رسالت اصلی خود را فراموش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفرکریمی قدوسی، معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر کریمی قدوسی، معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی، ۲۴ اسفند در سومین نشست هیئت اندیشه‌ورز مهارتی کاربردی جامعة المصطفی که در مؤسسه آموزشی مهارتی بیان برگزار شد، بر اهمیت توسعه دوره‌های آموزشی مهارتی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه نیاز است آموزش‌های عملی، برای چگونگی عملیاتی‌سازی مهارت‌ها ارائه شود، اظهار کرد: باید آموزش‌های مهارتی، در کنار آموزش‌های علمی و رسمی، ناظر به نیاز‌های مناطق ترسیم و ارائه شود.

معاون فرهنگی ـ تربیتی جامعةالمصطفی بر لزوم پرهیز از رویه درآمدزایی صرف در مورد رویکرد‌های مهارتی تأکید کرد و یادآور شد: طلاب نباید رسالت اصلی خود را فراموش کنند؛ نیاز است دانش‌های مهارتی ابزاری برای پیگیری رسالت بنیادین دینی، ناظر به نیاز‌ها و ظرفیت‌ها باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی قدوسی بر اهمیت ترسیم ساختار‌های سازمانی مؤسسه آموزشی مهارتی و نیز تدوین سند بالادستی منجسم تأکید کرد و گفت: تعیین تکلیف جایگاه ساختاری و مشخص کردن رویکرد صفی و ستادی مؤسسه آموزشی مهارتی بیان، از اهمیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام
captcha