تمدید نام‌نویسی در پانزدهمین مسابقات قرآن مفازا
کد خبر: 4043590
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

تمدید نام‌نویسی در پانزدهمین مسابقات قرآن مفازا

مهلت نام‌نویسی در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم «ان للمتقین مفازا» در شبکه جهانی الکوثر تمدید شد.

تمدید نام‌نویسی در پانزدهمین مسابقات قرآن مفازابه گزارش ایکنا؛ به نقل از الکوثر، روند ثبت نام مسابقه قرآنی مفازا همزمان با سالروز ولادت امیرالمؤمنین، حضرت علی(ع) مصادف با سیزده رجب (۲۶ بهمن ۱۴۰۰)  آغاز شد و این مسابقات در ماه رمضان برگزار خواهد شد.

پیش از این مهلت ثبت نام در این مسابقه قرآنی تا نیمه شعبان، ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ اعلام شده بود که با تمدید این مهلت، نام‌نویسی در رقابت‌ها تا 22 شعبان ادامه دارد.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات می‌توانند نام و اطلاعات مورد نیاز را از طریق سایت شبکه الکوثر یا صفحه برنامه متقین (http://mafaza.alkawthartv.ir)  و یا از طریق شماره (۰۰۹۸۹۱۰۸۹۹۴۰۲۵) در شبکه‌های اجتماعی واتساپ، فیسبوک و تلگرام ثبت کنند.

شرکت‌کننده باید ابتدا به سایت و صفحه‌ای که برای ثبت نام در نظر گرفته شده، وارد و فرم تهیه شده برای این منظور را پر کرده و سپس یک تلاوت حدوداً دو دقیقه‌ای ارسال کند.

ابتدا تلاوت‌های ارسالی شرکت‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و ۹۶ تلاوت برتر انتخاب می‌شوند و در ۲۴ شب اول ماه رمضان در مراحل مقدماتی مسابقات شرکت خواهند کرد.

رضوی با تأکید بر ضرورت مطالعه قوانین شرکت در مسابقه، گفت: امکان شرکت نفرات برتر (اول تا پنجم) دوره‌های گذشته مسابقه «إن للمتقين مفازاً» با هدف ایجاد فضا برای قاریان جدید یا کسانی که برای بهبود تلاوت خود تلاش کرده‌اند، وجود نخواهد داشت.

وی در پایان بیان کرد: داوران طراز اول از کشورهای مختلف عربی و اسلامی این مسابقات را داوری خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha