آسایشگاه سالمندان قم نیازمند بازسازی و محبت شهروندان است
کد خبر: 4045548
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛

آسایشگاه سالمندان قم نیازمند بازسازی و محبت شهروندان است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم از آسایشگاه سالمندان و معلولان قم بازدید کردند.

آسایشگاه انوار آفتاب قمبه گزارش ایکنا از قم، روح‌الله امراللهی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولان انوار آفتاب اظهار کرد: زندگی همواره با یک روند برای انسان ها پیش نمی‌رود، بعضی اوقات حوادثی رخ می دهد که برای انسان تا پیش نیاید باور نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همه انسان ها در دوران جوانی سلامتی، قدرت و امکانات دارند، افزود: هیچ نعمتی ابدی نیست و یکی از مهمترین نعمت‌ها سلامتی است،

امراللهی با اشاره به این مصرع معروف سعدی «ای که دستت می‌رسد کاری بکن» تصریح کرد: حتما برای همه ما روزی خواهد آمد که نیازمند کمک و محبت هم‌نوع خود خواهیم شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم افزود: آسایشگاه سالمندان و معلولان قم نیازمند بهس‌ازی ساختمان، امکانات و از همه بیشتر محبت و صمیمیت شهروندان قمی است. محبت کمترین کار و لیکن بهترین هدیه از طرف شهروندان عزیز برای آسایشگاه سالمندان و معلولان است.

به گزارش ایکنا، نرجس نیازمند، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در حاشیه این بازدید گفت: چند نفر از همکاران از جمله آقایان محرری و امراللهی از اعضای شورای شهر و حجت‌الاسلام سیداحمد طباطبایی‌نژاد، رئیس سازمان فرهنگی شهرداری در این بازدید حضور داشتند، که این حضور را رزق خود دانستند.

نیازمند با اشاره به اینکه چهره سالمندانی که منتظر عزیزانشون بودند با دیدن ما رنگ شادی می‌گرفت، بیان کرد: هر یک از این عزیزان یادآور سال‌های طولانی از تاریخ گذشته این جامعه هستند. این عزیزان در دوران جوانی تلاش‌های بسیار برای پیشرفت و ساختن حداقل زندگی خود داشته اند و شاید هرگز تصور نمی‌کردند روزگاری در خانه سالمندان باشند.

وی در پایان تصریح کرد: این عزیزان شایسته زندگی به مراتب مطلوب‌تر از این شرایط هستند و قطعا مسئولان و خیران با همت این امر را رقم خواهند زد.

 

 

انتهای پیام
captcha