تشدید اوضاع امنیتی در فلسطین اشغالی و آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4045747
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

تشدید اوضاع امنیتی در فلسطین اشغالی و آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی

پس از وقوع چندین عملیات استشهادی و ضد صهیونیستی مختلف در فلسطین اشغالی، ارتش این کشور به حالت آماده‌باش درآمده، از سویی شهرک‌نشینان صهیونیست بر شدت اعمال تجاوزکارانه خود علیه فلسطینی‌ها افزوده‌اند.

 به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، پس از اعلام حالت فوق‌العاده در برخی از مناطق فلسطین اشغالی و اخبار منتشره از انجام یک عملیات استشهادی دیگر به وسیله سلاح سرد در قدس، شماری از نظامیان صهیونیست صبح امروز چهارشنبه به سوی دو جوان فلسطینی در مغازه‌ای در غرب شهر قدس اشغالی آتش گشودند. 

شاهدان عینی تصریح کرده‌اند: مأموران پلیس اسرائیل با حمله به این دو جوان فلسطینی به سوی آنان تیراندازی کرده که در پی این جنایت آن دو زخمی شدند. 

این شاهدان تأکید کردند: مأموران اسرائیلی پس از این جنایت هر دوی آنان را بازداشت کردند. 

از سویی شهرک‌نشینان یهود امروز چهارشنبه 170 اصله درخت زیتون در اللبن الشرقی واقع در جنوب نابلس را از ریشه قطع کردند. 

غسان دغلس مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری تصریح کرده است: شهرک‌نشینان اسرائیلی با حمله به اراضی اللبن الشرقی 170 اصله درخت زیتون در باغات یعقوب و رجا و اکرم عویش از شهروندان فلسطینی را ریشه‌کن کردند. 

وی افزود: شهرک‌نشینان یهود شب گذشته به تجاوزات و جنایات خود علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری شدت بخشیدند.

ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست نیز صبح امروز چهارشنبه به مسجد مبارک الاقصی یورش بردند. 

منابع محلی تصریح کرده‌اند: 81 شهرک‌نشین یهود تحت حمایت مأموران پلیس رژیم صهیونیستی، از باب المغاربه به باب السلسله یورش برده و به صورت تحریک‌آمیز در بخش‌های مختلف مسجدالاقصی پرسه زدند و آیین‌های تلمودی در آنجا ادا کردند.

شایان ذکر است که مسجدالاقصی طی روزهای مختلف، به ویژه جمعه و شنبه، با هدف یهودی‌سازی آماج تعرضات نظامیان و شهرک‌نشینان یهود قرار می‌گیرد. 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha