نشست «روش تفسیری شهیدصدر» با حضور حجت‌الاسلام پناهیان
کد خبر: 4047611
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

نشست «روش تفسیری شهیدصدر» با حضور حجت‌الاسلام پناهیان

نشست «روش تفسیری شهیدصدر» با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پناهیان و همزمان با سالروز شهادت شهید صدر، جمعه 19 فروردین برگزار می‌شود.

نشست«روش تفسیری شهیدصدر» با حضور حجت‌الاسلام پناهیان برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، در چهل‌ودومین سالگرد شهادت شهید سیدمحمد باقر صدر سلسله‌ نشست‌های علمی «اندیشه صدر» به‌ صورت وبینار برگزار می‌شود.

شهید صدر در جایگاه فقیه نظریه‌پرداز علوم انسانی، دیدگاه‌هایی در شاخه‌های گوناگون علوم انسانی بیان کرده است که هرکدام به نوعی جریان‌ساز حرکت‌های فکری و علمی گسترده‌ای در جهان اسلام شده است.

بازخوانی و ترویج این اندیشه‌ها که توسط فقیهی نابغه و کم‌نظیر ارائه شده می‌تواند عمق و دامنۀ علوم انسانی و اجتماعی اسلامی را در میان دانشگاهیان، به‌ویژه جوانان و دانشجویان گسترش دهد. 

شهید صدر علاوه‌ بر تسلط بر مبانی و آموزه‌های دینی به حوزه مسائل دانش‌های مدرن ورود کرده و توانسته است در مقابل اندیشه‌های سکولار غربی دیدگاه‌های اسلامی را ارائه دهد.

چهارمین نشست از این جلسات با موضوع روش تفسیری شهیدصدر با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین پناهیان، همزمان با سالروز شهادت شهید صدر، جمعه 19 فروردین ١401 ساعت 18 برگزار می‌شود.

سلسله‌ نشست‌های «اندیشه صدر» به‌صورت زنده از صفحه مجازی پژوهشگاه تخصصی شهید صدر به آدرس‌ زیر پخش خواهد شد. https://www.instagram.com/shahidsadrlive/

انتهای پیام
captcha