پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی ارتحال آیت‌الله فیضی سرابی
کد خبر: 4048511
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی ارتحال آیت‌الله فیضی سرابی

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله فیضی سرابی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت، امام جمعه تبریز، آیت‌الله فیضی سرابیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم،  نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، با صدور پیامی ارتحال حضرت آیت‌الله فیضی سرابی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال عالم ربّانی حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمد فیضی سرابی پدر شهید والامقام جعفر فیضی سرابی و نماینده محترم مجلس خبرگان رهبری موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن شخصیت انقلابی و علمی از یاران صدیق امام راحل و رهبری بود که با تلاشهای مجاهدانه در راه آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با رژیم منحوس پهلوی سختی های بسیاری متحمل شد و همچنین در راه تبیین معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان زیادی را تربیت کرد.

این عالم پاک نهاد از شاگردان حضرت امام(ره) و از اساتید حوزه علمیه قم بود و ریاست شعب مختلف دیوان عالی کشور، عضویت در هیئت نظارت بر اجرای فرمان امام(ره) در استان آذربایجان شرقی، عضویت در هیئت نظارت بر احکام صادره دادگاه‌های انقلاب در سال ۱۳۵۹ و ریاست شعبه حل اختلاف سه نفره دیوان عالی کشور و رئیس شعبه ۸ دادگاه عالی انقلاب در قم را نیز بر عهده داشت.

اینجانب فقدان این روحانی پارسا و نماینده مردم شریف آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، اهالی محترم شهرستان های سراب، رزنق و ملکان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید در این ایام پُربرکت ماه رمضان؛ رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha