تغییر ساعات بازدید موزه فاطمی در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 4049860
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

تغییر ساعات بازدید موزه فاطمی در ماه مبارک رمضان

رئیس اداره موزه فاطمی با اشاره به دایر بودن خدمات بازدید از این موزه در ماه مبارک رمضان، گفت: علاقه‌مندان به بازدید از موزه فاطمی می‌توانند همه روزه در شیفت صبح با تهیه بلیط به‌صورت اینترنتی و یا حضوری از میراث فرهنگی و تاریخی این موزه بازدید کنند.

 موزه فاطمی به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه فاطمی طی سخنانی، اظهار کرد: موزه آستان مقدس فاطمی در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ باز بوده و میزبان زائران و مجاوران بارگاه فاطمی است.

وی با بیان اینکه بستر بازدید از موزه فاطمی در ایام قدر و روزهای جمعه به جز روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) فراهم است، گفت: در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن و ماه نزول کلام‌الله است؛ شایسته است مؤمنین و روزه‌داران از میراث معنوی کریمه اهل بیت(ع) به‌ویژه گنجینه قرآنی بسیار ارزشمند این موزه بازدید کنند و علاوه بر حظ بصری و معنوی، از پیام و درس‌های نهفته در قرآن‌های خطی نمایش‌ یافته از قرن اول تا چهاردهم بهره‌مند شوند.

رئیس اداره موزه فاطمی تصریح کرد: بازدید از موزه برای شرکت‌کنندگان در آیین ترتیل‌خوانی نوجوانان حرم مطهر رایگان بوده و گروه‌های دانش‌آموزی، خانوادگی و دیگر علاقه‌مندان به بازدید از موزه فاطمی برای تهیه بلیط نیازی به حضور در موزه ندارند و می‌توانند با تهیه بلیط مجازی از سامانه قم تیکت از تخفیفات ۵۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار و از موزه فاطمی بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه هر بلیت تا سه ماه اعتبار خواهد داشت، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از موزه فاطمی می‌توانند در ساعات اعلام شده به میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه کنند.

مشکاتی یادآور شد: صفحه موزه فاطمی به آدرس haramqom_museum@ در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام برای معرفی آثار و ارائه محتواهای مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha