شهیدی که به امام زمان(عج) سپرده شد + فیلم
کد خبر: 4050995
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

شهیدی که به امام زمان(عج) سپرده شد + فیلم

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی شهید علی‌رضا خسروی پرداخته است.

شهیدبسیج رسانه استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و 544 شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید علی‌رضا خسروی نقل شده است.

مادر شهید علی‌رضا خسروی در بیان خاطراتی از فرزند شهیدش، گفت: یک روز علی‌رضا به منزل آمد و به من گفت که قصد دارد به خدمت سربازی برود و من از این حرفش ناراحت شدم و او به من گفت مادر مگر آن رزمندگانی که به خاطر شما به جبهه می‌روند و شهید می‌شوند مادر و خواهر و خانواده ندارند.

وی افزود: من خیلی ناراحت شدم و پدر علی‌رضا به من گفت اجازه بده علی‌رضا به جبهه برود من او را به امام زمان سپردم.

این مادر شهید ادامه داد: وقتی علی‌رضا برای رفتن به خدمت سربازی اقدام کرد به خاطر سن کمش در چالانچولان با او موافقت نشده بود حتی یک نفر به او‌ گفته بود چرا برای رفتن به جبهه و شهید شدن عجله داری که علیرضا با التماس توانسته بود موافقت آنها برای رفتن به جبهه را به دست بیاورد.

وی با بیان اینکه علی‌رضا سه سال در بسیج فعالیت داشت اما به خاطر من در آن سال‌ها به جبهه نرفته بود و از عضویت در بسیج انصراف داده بود، گفت: بعد از آن یک سال و نیم خدمت کرد و یک روز در یک عملیات وقتی یکی از افسران به شهادت می‌رسد او خیلی ناراحت می‌شود پس تک‌تیرانداز رو می‌گیرد و چند هواپیمای عراقی را هدف قرار می‌دهد که در حین بمباران بر اثر اصابت گلوله به سرش به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha