مشارکت بنیاد برکت در ۳۹ پروژه بهداشتی و درمانی لرستان
کد خبر: 4050997
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۷

مشارکت بنیاد برکت در ۳۹ پروژه بهداشتی و درمانی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) لرستان از مشارکت بنیاد برکت در ۳۹ پروژه بهداشتی و درمانی مناطق کمتر توسعه‌یافته لرستان خبر داد.

حامد ویسکرمی، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حامد ویس‌کرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان لرستان، سه‌شنبه، ۳۰ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت مقوله سلامت و تأثیر آن بر روند پیشرفت، به خصوص در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اقدام به مشارکت در ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی لرستان کرده است.

وی در خصوص اهداف مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این طرح‌ها، افزود: این طرح‌ها با هدف بهبود کیفیت زندگی مردم و همچنین ارتقاء شاخص‌های سلامت در استان صورت گرفته است، که در قالب آن ۳۹ پروژه بهداشتی شامل مراکز بهداشت، مراکز جامع سلامت و اورژانس‌های بین جاده‌ای تعریف شده‌ است.

ویس‌کرمی در خصوص میزان مشارکت این بنیاد در این طرح‌ها، گفت: در مجموع بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه‌ها اختصاص یافته که تاکنون ۱۸۳ میلیارد ریال آن تخصیص و هزینه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان لرستان اضافه کرد: از مجموع ۳۹ پروژه بهداشتی، تاکنون ۲۱ پروژه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌ و تلاش‌ها برای اتمام ۱۸ پروژه باقیمانده ادامه دارد.

وی افزود: امیدوارم با تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهد تسریع در روند احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های باقیمانده و افزایش خدمت‌رسانی به مناطق محروم استان باشیم.

انتهای پیام
captcha