درس‌گفتارهای «قرآن و آفرینش هنری» برگزار می‌شود
کد خبر: 4051198
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

درس‌گفتارهای «قرآن و آفرینش هنری» برگزار می‌شود

درس‌گفتارهای «قرآن و آفرینش هنری» با محوریت روش‌های تدبر با رویکرد آفرینش هنری با تدریس کاظم رجبعلی، مسئول کارگروه حمد مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

درس‌گفتارهای «قرآن و آفرینش هنری»به گزارش ایکنا، سلسله درس‌گفتارهای «قرآن و آفرینش هنری» با محوریت روش‌های تدبر با رویکرد آفرینش هنری از سوی پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با تدریس کاظم رجبعلی، مسئول کارگروه حمد (ادب، هنر و رسانه) مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این دوره از اول اردیبهشت‌ماه پنجشنبه هر هفته از ساعت 14 تا 15:30 به صورت رایگان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند با شماره 09914540242 تماس بگیرند.

این دوره، تلاشی برای درک زیبایی‌های کلام پروردگار در مسیر آفرینش ادبی و هنری است و در آن مخاطبان علاوه بر آشنایی با روش‌های تدبر کلمه‌ای، سوره‌ای، قرآن به قرآن‌، ادبی و ...، راهکارهای متناسب انتقال دستاوردهای تدبری به فرآیند اثر هنری را نیز بررسی می‌کنند.

مخاطبان دوره مشتمل بر چهار گروه هستند؛ هنرمندان علاقه‌مند به تدبر، هنرپژوهان علاقه‌مند به تدبر، هنرجویان علاقه‌مند به تدبر و متدبران علاقه‌مند به هنر و ادبیات.

دوره به صورت حضوری به نشانی تهران، تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری، پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی، طبقه دوم، سرای شهید آوینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha