دعوت به همکاری در کارگروه تفکر مدرسه قرآن دانشگاه تهران
کد خبر: 4040302
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

دعوت به همکاری در کارگروه تفکر مدرسه قرآن دانشگاه تهران

کارگروه تفکر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران از بین قرآن‌پژوهان برای عضویت در این کارگروه دعوت به همکاری می‌کند.

کارگروه تفکر مدرسه قرآنبه گزارش ایکنا، کارگروه تفکر مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران از بین قرآن‌پژوهان علاقه‌مند به مبحث‌های تفکر برای عضویت در این کارگروه دعوت به همکاری می‌کند.

از ریزموضوعات تخصصی این کارگروه می‌توان به تفکر و عناصر ساختار وجودی انسان، ظرفیت‌سازی تفکر در جنینی، تفکر کودک (دوره اول رشد)، تفکر کودک و نوجوان (دوره دوم رشد)، تفکر نوجوان (۱۵ تا ۱۸سالگی)، تفکر نوجوان (۱۹ تا ۲۱ سالگی، توان برای ازدواج)، نیاز و سوال و تفکر و تفکر نفس (مشاهد تفکر، فعال‌سازهای تفکر، تفکر و مراتب حقایق) اشاره کرد.

همچنین تفکر شنیداری، تفکر مشاهده‌ای، تفکر بنیادی، تفکر قرآنی، تفکر اجتماعی، تفکر و خلاقیت، تفکر و کلام، تفکر و تدبر، تفکر و هنر و آسیب‌شناسی تفکر از دیگر ریزموضوعات این کارگروه است.

این کارگروه برای کسانی مناسب است که بخواهند در عناوین بالا نقشی در جامعه ایفا کرده و بعد از صرف زمان آموزشی و پژوهشی لازم، شروع به عملیات‌های متناسب در سراسر کشور کنند. از شرایط عضویت در این کارگروه می‌توان به اتمام کتاب روش‌های تدبر قرآن به قرآن، داشتن روحیه پژوهشی، صرف حداقل ۱۰ ساعت در هفته برای تدبر در قرآن، صرف حداقل ۱۰ ساعت در هفته برای مطالعه تخصصی و انتخاب یکی از موضوع‌های طرح شده اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند در صورت داشتن شرایط اطلاعات خود را در نشانی http://quranetratschool.ir/?p=18532 ثبت کنند.

کارگروه تفکر یکی از کارگروه‌های مدرسه علوم انسانی است؛ از آنجا که فعال شدن توان‌های انسان وابسته به فعال شدن توان تفکر است، تفکر در حیات و سعادت انسان جایگاه و نقش اساسی دارد و افرادی که در این راستا از علم و مهارت‌های کافی برخوردار شوند می‌توانند نقش مؤثری در جامعه ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha