کد خبر: 4051397
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲

واریز افزایش ۱۲۵ درصدی مستمری رزمندگان با حقوق فروردین

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از واریز افزایش ۱۲۵ درصدی مستمری ۶۲ هزار رزمنده با حقوق فروردین‌ماه سال جاری خبر داد.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، اول اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: امسال به همت کمیسیون تلفیق و همکاری سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران افزایش ۱۲۵ درصدی داشت که با حقوق فروردین‌ماه به حساب آن‌ها واریز شد.

وی همچنین در مورد رزمندگانی که شامل این افزایش مستمری شده‌اند، گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر توجه خاص و رسیدگی به امور رزمندگان دفاع مقدس که بیش از 6 ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را داشته و از شغل و یا دریافت حقوق و امکاناتی بهره‌مند نشده‌اند، این افزایش حقوق شامل آن‌ها شده است.

عزیزی افزود: امسال با حمایت ویژه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و همکاری و مساعدت دولت، سازمان برنامه و بودجه و پیگیری‌های مجدانه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران که در سنوات گذشته از سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح کمک معیشت دریافت کرده و درآمد دیگری ندارند، این اتفاق برای بیش از  62 هزار رزمنده رخ داد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در پایان از برقراری مستمری برای 36 هزار رزمنده دیگر نیز خبر داد و گفت: در سال جاری برای بیش از 36 هزار نفر از رزمندگان که پیش از این در سازمان‌های نیروهای مسلح تشکیل پرونده داده و در نوبت عضویت در صندوق ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح بودند، مستمری برقرار می‌شود.

انتهای پیام
captcha