مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه برادران البرز تمدید شد
کد خبر: 4052089
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

مهلت ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه برادران البرز تمدید شد

مدیر حوزه علمیه البرز با بیان اینکه ثبت‌نام در حوزه‌های علمیه برادران استان تمدید شد، گفت: داوطلبان با مراجعه به مدارس علمیه برادران استان تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

 حوزه‌های علمیه برادران البرز

حجت‌الاسلام صادق خوئینی، مدیر حوزه علمیه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با بیان اینکه ثبت‌نام حوزه‌های علمیه استان مدت‌هاست که آغاز شده و داوطلبانی نیز در مدارس علمیه استان ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: افرادی که متقاضی هستند اما هنوز ثبت‌نام نکرده‌اند باید بدانند که مهلت ثبت‌نام تمدید و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبان برای ورود به حوزه علمیه می‌توانند به مدارس علمیه برادران استان مراجعه و تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ثبت‌نام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه آماده ثبت‌نام اولیه و راهنمایی داوطلبان برای نام‌نویسی است، اظهار کرد: کسانی که قصد تحصیل در پایه اول یعنی مقدماتی را برای پنج تا شش سال دارند می‌توانند به حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

به گفته وی این افراد بعد از اینکه در سطح اول فارغ‌التحصیل شدند وارد سطح دو می‌شوند که دو سال طول می‌کشد و بعد شاهد سطح سه به مدت دو سال خواهیم بود و سپس سطح چهار نیز به‌مدت چهار سال برای طلاب برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند در تمام مقاطع در همین استان به تحصیل ادامه بدهند.

انتهای پیام
captcha