شگفتی‌های آفرینش در نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت»
کد خبر: 4052900
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

شگفتی‌های آفرینش در نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت»

مسئول غرفه نجوم و قرآن نمایشگاه قرآن «بر آستان بهشت» بیان کرد: ارائه کتب نجوم‌شناسی، برگزاری برنامه شگفتی‌های آفرینش با اکران فیلم‌های مرتبط و استقرار بزرگ‌ترین تلکسوپ قابل حمل استان در نمایشگاه از برنامه‌های این غرفه است.

مهدی پیوندزنی، مدیر موسسه قرآن و عترت رصدگر عمق آسمانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت»، مهدی پیوندزنی، مدیر مؤسسه قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان و از غرفه‌داران نمایشگاه در سخنانی بیان کرد: غرفه «نجوم و قرآن» یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه قرآن امسال به‌شمار می‌رود که در حوزه مرتبط با نجوم، نشانه‌های آفرینش، شگفتی‌های آسمان و تفسیر آیات قرآن کریم برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است.
 
وی با بیان اینکه ارائه کتب نجوم‌شناسی، برگزاری برنامه شگفتی‌های آفرینش با اکران فیلم‌های مرتبط، استقرار بزرگ‌ترین تلکسوپ قابل حمل استان در نمایشگاه از برنامه‌های این غرفه است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از تلسکوپ استقراریافته در نمایشگاه، کتیبه‌های روی گلدسته‌های حرم مطهر بانوی کرامت را رصد کنند.
 
مدیر مؤسسه قرآن و عترت رصدگر عمق آسمان برگزاری کارگاه‌های آنلاین رصدگری را از برنامه‌های دیگر این غرفه دانست و ادامه داد: برنامه‌های ویژه رصد و نجوم برای بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز با حضور کارشناسان این حوزه برپا می‌شود. 
 
یادآور می‌شود، نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» با هدف ترویج آموزه‌های قرآنی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تا هشتم اردیبهشت‌ماه در پل حجتیه واقع در ابتدای بلوار بهار از ساعت ۱۹ تا ۲۴ میزبان بازدیدکنندگان است.
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha