عادی‌انگاری کرونا در قم رویه خطرناکی است
کد خبر: 4053092
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

عادی‌انگاری کرونا در قم رویه خطرناکی است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با انتقاد از عادی انگاری کرونا در قم گفت: به هیچ وجه نباید اجازه عادی‌انگاری بیماری در بین مردم و مسئولان تبدیل به یک رویه‌اشتباه و خطرآفرین شود.

به گزارش ایکنا از قم، احمد حاجی ‌زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم  در جلسه ستاد مدیریت بحران کرونا که امروز هفتم اردیبهشت‌‌ماه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح  دستگاه‌های اجرایی بیان کرد: تمام ظرفیت‌های موجود برای افزایش میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید مورد توجه مدیران ادارات قم باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با تاکید بر الزام صدور کارت شناسایی به اتباع خارجی و تزریق واکسن به آنها، عنوان کرد: حضور پرتعداد اتباع و عدم اطلاع از واکسیناسیون آنها یکی از نگرانی های مهم استان در مساله مدیریت کرونا است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۴۸ درصدی ورود خودرو به قم در شب های قدر، یادآور شد: این حجم از ورودی غیرقابل پیش‌بینی زائر به قم برای مجموعه مدیریت استان قابل تصور نبود و طی سال‌های اخیر بی‌سابقه بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به راهپیمایی روز قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان گفت: این راهپیمایی باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام و ماسک و اقلام بهداشتی در بین مردم در طول مسیرهای پیش‌بینی شده توزیع شود.

حاجی زاده با اشاره به اقامه نماز عید فطر نیز در حرم مطهر و برخی مکان های مذهبی و زیارتی قم، یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اقامه این آیین دینی مورد تاکید مسئولان استان است.

انتهای پیام
captcha