بی‌خاصیت شدن دیوار حائل و گنبد آهنین دستاورد روز قدس است
کد خبر: 4053420
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

بی‌خاصیت شدن دیوار حائل و گنبد آهنین دستاورد روز قدس است

امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: امروز نه دیوار حائل برای رژیم منحوس اسرائیل کاربرد دارد و نه گنبد آهنین مانع درهم ریختگی در مقابل موشک‌های محور مقاومت است و همه این‌ها دستاوردهای روز قدس به شمار می‌رود.

مصطفی حسناتی امام‌جمعه نجف‌آباد

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حسناتی، امام‌جمعه شهرستان نجف‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، روز قدس را از ابتکارات بسیار ارزشمند بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و موجب زنده ماندن مسئله فلسطین خواند و اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسئله اسلام و بلکه کل عالم، تقابل جبهه حق و باطل در قدس و اشغال قبله اول مسلمانان است.

وی افزود: استعمارگران انگلیسی و آمریکایی غده سرطانی اسرائیل را با هدف سیطره سیاسی و فرهنگی بر کل منطقه ايجاد کردند و مسلمانان ۷۰ سال است که روز خوش ندیده‌اند.

امام‌جمعه شهرستان نجف‌آباد بیان کرد: از زمان اعلام روز قدس توسط بنیان‌گذار انقلاب، هر سال مردم نسبت به این جنایت بزرگ و این اشغال ظالمانه و غیرعادلانه، آگاه‌تر و حساس‌تر شده‌اند و این آگاهی و حساسیت از ایران به کشورهای منطقه و حتی دیگر کشورها منتقل شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از قدس تکلیف شرعی است، تأکید کرد: قرآن بر دشمنی و عدم سازش با ظالمان و یاری مظلومان بسیار تأکید می‌کند و در دعاهای ماه رمضان نیز عمل به این تکلیف شرعی توصیه شده و در واقع، روز قدس اقدام عملی در راستای این دعاهاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسناتی تصریح کرد: اگر شب قدری در ماه رمضان وجود دارد، روز قدری هم هست و آن، روز قدس نام دارد و به لطف خدا وضعیت رژیم صهیونیستی با همین راهپیمایی‌ها متزلزل شده است.

وی بیان کرد: امروز نه دیوار حائل برای رژیم منحوس اسرائیل کاربرد دارد و نه گنبد آهنین مانع درهم ریختگی در مقابل موشک‌های محور مقاومت است و همه این‌ها دستاوردهای روز قدس به شمار می‌رود که این اشغالگری ظالمانه را به مسئله‌ای مهم و دائمی در جهان اسلام تبدیل کرد.

امام‌جمعه شهرستان نجف‌آباد با تأکید بر اهمیت راهپیمایی روز قدس، گفت: امسال فلسطینیان انتفاضه و انقلاب جدیدی را آغاز کرده‌اند، عملیات شهادت‌طلبانه نه فقط در نوار غزه و کرانه باختری، بلکه در کل فلسطین و حتی اردوگاه‌ها در حال اجراست و همین باعث شده تا به فریاد و کمک مردم بیش از پیش نیازمند باشند. بنابراین، امسال برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس پس از دو سال که به‌دلیل شیوع کرونا به صورت سواره انجام می‌شد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل، تصریح کرد: در طول تاریخ، حاکمان مزدور همواره همراه و یار ظالم بوده‌اند، ولی با این وجود، هماهنگی جبهه کفر و ظلم تأثیری بر پیشرفت جبهه حق ندارد. ظالمان چون خود را ورشکسته و نابود شده می‌بینند، این اقدامات را برای حفاظت از خویش انجام می‌دهند و عموماً کشورهایی هستند که به مردم خودشان ظلم کرده‌اند و برای حفظ بقا، دست به دامان استعمارگران و اشغالگران شده‌اند، ولی تلاش‌شان نه تنها مانعی در راه پیشبرد اهداف جبهه مقاومت ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث رسوایی بیش از پیش‌ آنها و بیداری مردم منطقه و جهان خواهد شد و لازم است که سران جبهه مقاومت، از جمله جمهوری اسلامی ایران با اعتماد به وعده الهی مبنی بر پیروزی جبهه حق، با قوت به مبارزه با ظلم و اشغال رژیم صهیونیستی در منطقه ادامه دهند.

انتهای پیام
captcha