چالش «سطل آب» برای دانش‌آموزان البرزی برگزار شد
کد خبر: 4053556
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
در حاشیه راهپیمایی روز قدس کرج؛

چالش «سطل آب» برای دانش‌آموزان البرزی برگزار شد

دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی البرز در روز جهانی قدس با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) درباره نابودی اسرائیل، چالش سطل آب برگزار کردند.

چالش سطل آب

مجتبی فریدونی، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی البرز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی البرز در روز جهانی قدس با توجه به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) درباره نابودی اسرائیل، چالش سطل آب برگزار کردند.

وی افزود: در این چالش دانش‌آموزان با خاک، شن و یا مواردی از این دست، ستاره پرچم رژیم اسرائیل را روی زمین ترسیم و سپس با ریختن آب، آن را از زمین پاک کردند.

این مسئول در ادامه با اشاره به این که برای روز جهانی قدس چهار طرح دانش‌آموزی در فضای مجازی و حضوری مدارس این استان فراخوان شد، افزود: در پویش یک دلیل نفرت از رژیم اسرائیل دانش‌آموزان دلیل نفرت خود را از اسرائیل در قالب ویدیو، عکس‌نوشته و یا دست‌نوشته اعلام می‌کنند.

فریدونی تصریح کرد: تولید پادکست صوتی و کلیپ تصویری با موضوع روز قدس و فلسطین، توسط دانش‌آموزان از دیگر طرح‌های ویژه روز جهانی قدس در البرز است.

وی، حمایت دانش‌آموزان از فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی با اجرای سرود زنده در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدرس را از دیگر طرح‌های دانش‌آموزی در استان برشمرد.

این مسئول ابراز کرد: دانش‌آموزان البرز تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود در راهپیمایی روز جهانی قدس را به دبیرخانه اتحادیه ارسال کنند که در نهایت به ۴۰ نفر از بهترین آثار جوایز ارزنده اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha