منتخبان جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان معرفی شدند
کد خبر: 4054766
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
در مرحله کشوری؛

منتخبان جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان معرفی شدند

منتخبان بیست‌وششمین جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان در مرحله کشوری این جشنواره قرآنی معرفی شدند.

منتخبان جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان معرفی شدندمنتخبان بیست‌وششمین جشنواره قرآنی «هدهد» در لرستان در مرحله کشوری این جشنواره قرآنی معرفی شدند.

با فراخوان این جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی لرستان هزار و ۴۵۰ نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه ثبت‌نام کردند که ۳۹۳ نفر آنها مربوط به بخش آوایی این جشنواره قرآنی شامل قرائت ترتیل و تحقیق، سخنوری، دعاخوانی، ترجمه‌خوانی و اذان و مابقی نیز مربوط به بخش‌های ادبی، پژوهشی، تیمی، فن‌آوری، معارفی و هنری بود.

بیست‌‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور «هدهد» مانند سال‌های گذشته در دو مرحله دانشگاهی و سراسری برگزار شده است و در گروه دانشجویان در تعدادی از رشته‌ها، مرحله ملی نیز اجرا خواهد شد که نفرات برتر هر رشته به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

برگزیدگان مرحله کشوری بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در بخش پژوهشی رشته مقاله‌نویسی توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اصغر سپهوند، مسعود بهزادی‌فر، افسانه بدری‌زاده برگزیده شدند و در بخش دانشجویی بخش هنری و در رشته تهذیب نیز ریحانه رحمتی‌نیا در بخش ادبی، رشته فیلمنامه‌نویسی محمد سبزیان برگزیده شدند.

همچنین، در بخش کارکنان رتبه دوم در رشته ابتهال توسط مهدی سعادتی‌کیا کسب شد و رتبه دوم در رشته نقاشی توسط علی محمدی و رتبه سوم در رشته قرائت تحقیق توسط وحید کرمی و رتبه سوم در رشته تألیف کتاب توسط سید علی موسوی‌نیا کسب شد.

انتهای پیام
captcha