تجربه‌ها و ایده‌های توسعه خدمات کتابخانه‌ای عمومی بررسی می‌شود
کد خبر: 4055740
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
در شیراز؛

تجربه‌ها و ایده‌های توسعه خدمات کتابخانه‌ای عمومی بررسی می‌شود

در آغاز برنامه‌های همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی» پنل تجربه‌ها و ایده‌ها به صورت مجازی در شیراز برگزار خواهد شد.

پنل تجربه‌ها و ایده‌های همایش بین‌المللی توسعه خدمات کتابخانه‌ای عمومیبه گزارش ایکنا از فارس، در آغاز برنامه‌های همایش بین‌المللی «طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ ایده‌ها، الگوها و تجربه‌ها» پنل تجربه‌ها و ایده‌ها، از پنل‌های این همایش، با حضور لیلی سیفی، دبیر علمی همایش؛ محمدرضا قانع، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی شاخه جنوب کشور و رئیس پنل و با سخنرانی جوزفین اونوواکپور از نیجریه، مصطفی آهنگر، محسن نجفی‌خواه، فائزه دلقندی، مریم احمدی‌نسب، مرضیه فلاح‌کردآبادی، سیده‌محدثه حسینی‌سرخ‌کلایی، آماندا حسنی، فاطمه توفیق، حسین مرادی‌مقدم و حسین روحانی‌صدر از ایران برگزار می‌شود.

این پنل روز سه‌شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک skyroom.online/ch/farspl/farslib  مهمان این برنامه باشند. همچنین این نشست از صفحه آپارات نهاد www.aparat.com/iranpl، پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد www.iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد@iran.libraries به صورت زنده پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود، زمان برگزاری همایش بین‌المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه‌های عمومی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در شهر شیراز خواهد بود که به منظور ارائه بهتر و استفاده حداکثری پژوهشگران، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و علاقه‌مندان، پنل تجربه‌ها و ایده‌ها، زودتر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha