فعالیت 30 گروه جهادی در منطقه شمال غرب شیراز
کد خبر: 4055762
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

فعالیت 30 گروه جهادی در منطقه شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله(ص) شیراز از اجرای رزمایش جهادگران فاطمی در محدوده شمال غرب این شهرستان با مشارکت ۳۰ گروه در زمینه‌های مختلف خبر داد.

عباس بنایی‌خیرآبادی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، عباس بنایی‌خیرآبادی، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز امروز، ۱۹ اردیبهشت در حاشیه بازدید از روند رزمایش جهادگران فاطمی در محله قصرقمشه شیراز به خبرنگاران گفت: این رزمایش از ۱۷ اردیبهشت همزمان با دیگر نقاط کشور و استان فارس با حضور 30 گروه جهادی در منطقه شمال غرب شیراز آغاز شده است و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی اجرای این رزمایش را در راستای گرامیداشت دهه بسیج سازندگی دانست و گفت: اعضای گروه‌های جهادی در این رزمایش، خدمات مختلفی را به شکل رایگان، در اختیار شهروندان ساکن در نقاط کمتر برخوردار قرار می‌دهند.

بنایی خیرآبادی تصریح کرد: مرمت و بازسازی منازل افراد نیازمند و کم برخوردار، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ارائه خدمات مشاوره، پزشکی و ... در دستور کار جهادگران فاطمی قرار دارد.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز همچنین گفت: در این رزمایش کارگاه‌های اشتغالزایی که از قبل ایجاد شده است نیز خدمات رایگان یا دارای تخفیف را به افراد ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم در قالب این رزمایش، گفت: ایجاد شناخت و آگاهی بیشتر در مورد فعالیت‌های جهادی بسیج سازندگی و ارائه خدمات به اقشار کم برخوردار از اهداف این رزمایش است.

انتهای پیام
captcha