آماده‌باش مقاومت برای مقابله با تحرکات صهیونیست‌ها
کد خبر: 4055796
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
هم‌زمان با مانور اسرائیل اعلام شد؛

آماده‌باش مقاومت برای مقابله با تحرکات صهیونیست‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه با هدف آمادگی برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن صهیونیستی، نیروهای خود را به حالت آماده‌باش درآوردند.

آماده‌باش مقاومت برای مقابله با تحرکات صهیونیست‌هابه گزارش ایکنا، برخی منابع در مقاومت در گفت‌وگو با المیادین تأکید کردند که همزمان با برگزاری مانور نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین به منظور مقابله با هرگونه حماقت و جنایت احتمالی اشغالگران به حالت آماده‌باش درآمده است.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مانور نظامی گسترده‌ای را همزمان با تشدید درگیری‌ها و عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی آغاز خواهد کرد. این مانور قرار بود سال گذشته برگزار شود اما به دلیل نبرد شمشیر قدس در غزه به تعویق افتاد.

خبرنگار پایگاه خبری عبری زبان «واللا» اظهار کرد که مانور نظامی گسترده ستاد کل فرماندهی ارتش که سال گذشته به خاطر نبرد شمشیر قدس به تعویق افتاد، از امروز دوشنبه آغاز خواهد شد.

امیر بوخبوط تصریح کرد که مرحله نخست این مانور به عنوان مانور ستاد کل ارتش و طبق اوضاع و تحولات امنیتی آغاز خواهد شد و به تدریج در دیگر مراحل، تمامی بخش‌های فرماندهی و شاخه‌ها و شعبه‌های مختلف ارتش را دربرخواهد گرفت.

بنا به اعلام مرکز اسلامی فلسطین، این مانور همزمان با تشدید درگیری‌ها و عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در اراضی اشغالی و تهدید دشمن صهیونیستی به آغاز عملیات نظامی گسترده علیه جنین و دست زدن به ترور رهبران مقاومت در غزه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha