دل‌های داغدار محبان اهل بیت(ع) در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع
کد خبر: 4056156
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

دل‌های داغدار محبان اهل بیت(ع) در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع

آستان مقدس حضرت معصومه(س) با برپایی مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت سالروز تخریب و اهانت به قبور ائمه بقیع(ع) در شب و روز هشتم شوال، دل‌های داغدار محبان اهل بیت(ع) در شهر مقدس قم را تسکین بخشید.

مراسم عزاداری هشتم شوالبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از  پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، به‌مناسبت فرارسیدن هشتم شوال، سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیان در حرم مطهر بانوی کرامت مراسم عزاداری و سوگواری برگزار شد.

این مراسم شامگاه دوشنبه، 19 اردیبهشت‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد برگزار شد و در این مراسم شاخصه‌های تفکر وهابی مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین به این مناسبت صبح سه‌شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه مراسم سخنرانی و مداحی توسط حجت‌الاسلام علی سلیمانی و علی رئوفی برپا شد و بعد از نماز عصر نیز مجلس عزاداری توسط سیدعلی حسینی‌نژاد برپا شد.

عصر روز سه‌شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه نیز از یک ساعت به اذان مغرب مجلس عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی عدالت و مداحی مجتبی خرسندی برگزار شد؛ بعد از نماز عشا نیز حجت‌الاسلام والمسملین علیرضا پناهیان به بیان سخنانی در خصوص «جهاد تبیین در مقابله با انحرافات دینی» پرداخت و در ادامه سیدجواد میرجعفری مداحی کرد.

یادآور می‌شود، هشتم شوال سالروز تخریب قبور امام حسن مجتبی، امام سجاد، امام باقر و امام صادق(ع) توسط آل سعود با فتوای علمای وهابی است که داغی بزرگ بر دل‌های عاشقان اهل بیت(ع) گذاشته است و هر ساله این جنایت را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام
captcha