مشارکت 3500 نفر از فارس در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 4056728
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵

مشارکت 3500 نفر از فارس در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تهران خبر داد و گفت: از استان فارس 3 هزار و 500 نفر در این دوره از جشنواره مشارکت کردند.

عطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیرازعطاءالله امیدواری، رئیس اداره توسعه فعالیت‌های قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مراسم اختتامیه بیست و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در تهران خبر داد و گفت: این مراسم بناست که روز یکشنبه، 25 اردیبهشت‌ماه با حضور قریب 80 مرکز دانشگاهی علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره از استان فارس 3 هزار و 500 نفر در این دوره از جشنواره مشارکت کردند، افزود: این جشنواره هر ساله در بخش‌های شفاهی و آوایی، کتبی، هنری، پژوهشی، ادبی، فضای مجازی، تولیدات اپلیکیشن و غیره برگزار می‌شود.

امیدواری، جشنواره مذکور را بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت توصیف کرد و افزود: این ایام به روزهای پایانی بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نزدیک می‌شود که بناست برترین‌های این دوره معرفی شوند.

این قاری برجسته استان فارس یادآور شد: فراخوان بیست و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت از مهرماه سال 1400 اعلام شد که مراحل استانی و درون دانشگاهی آن به اجرا درآمد و برگزیدگان این مراحل به مرحله کشوری اعزام شدند که البته تمام این مراحل به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شدند.

وی با اشاره به جایگاه استان فارس در این جشنواره بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز برنامه‌ریزی‌های متعددی را برای برگزیدگان مرحله کشوری از قبیل برپایی دوره‌های آموزشی و کارگاه‌های ارتقای سطح قاریان انجام داد تا بتوانیم در مرحله کشوری به رتبه‌های برتر دست یابیم.

امیدواری اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شش سال متوالی یعنی از سال 1394 تا سال 1399 حائز رتبه نخست این جشنواره بود که در مجموعه وزارت بهداشت بی‌سابقه بوده است و قبل از آن دانشگاه علوم پزشکی کاشان با 4 سال متوالی سکان‌دار این قضیه بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال نیز با همت و تعالی متسابقان باز هم دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای هفتمین سال متوالی رتبه نخست جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را به دست آورد.

انتهای پیام
captcha