خالد مشعل: نبرد در قدس هنوز تمام نشده است
کد خبر: 4057897
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱

خالد مشعل: نبرد در قدس هنوز تمام نشده است

رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از کشور با اشاره به شهادت ولید الشریف و شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی گفت: این حوادث نشان می‌دهد که نبرد علیه صهیونیست‌ها ادامه دارد و به پایان نرسیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، خالد مشعل، رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج از کشور تأکید کرد با توجه به شهادت ولید الشریف و شهید رسانه‌ای ابوعاقله، نبرد بیت‌المقدس هنوز به پایان نرسیده و مبارزه با صهیونیست‌ها همچنان پابرجاست.

وی افزود: شيرين ابوعاقله جنايات صهيونيست‌ها را برجسته كرد، زيرا نشان داد این رژیم تنها به كشتن اکتفا نمی‌کند، بلكه در مراسم تشييع جنازه و  گورستان هم شهدای ما را تعقيب می‌كند.

مشعل در مصاحبه‌ با تلویزیون الاقصی گفت: مقامات اشغالگر می‌خواهند این پیام را بدهند که بیت‌المقدس پایتخت این رژیم است و هیچ نماد فلسطینی را در آن نمی‌پذیرد، به همین دلیل به تشییع جنازه شهدای ما و دشمنی با پرچم فلسطین ادامه می‌دهند.

مشعل خاطرنشان کرد: جنایت اشغالگران در ترور شخصیت درخشان رسانه‌ای همچون شیرین ابوعاقله اولین موردی نیست که مطبوعات و همبستگان با مردم ما را هدف قرار می‌دهد، زیرا طی سال‌های گذشته 55 خبرنگار کشته شده‌اند و خبرنگاران هنوز دستگیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه زمانی که جنایات دشمن فزونی می‌گیرد، شمارش معکوس برای حیات این رژیم را آغاز می‌کنیم، افزود: آنچه چهره زشت اشغالگران و جنایات و حماقت‌های آن را نمایان می‌کند، مذاکره و حالت سکون نیست بلکه تقابل و مبارزه است.

مشعل افزود: دشمن اخیراً می‌خواست از طریق تقسیم زمانی و مکانی، حاکمیت بر مسجد الاقصی را به دست گیرد و تأکید کرد که آنچه از سوی اشغالگران و برخی از سیاستمداران اروپایی ترویج می‌شود مبنی بر دسترسی آزاد به اماکن مذهبی، عبارتی گمراه‌کننده است. چون مسجد الاقصی یک نقطه عطف دینی اسلامی است و مطلقاً هیچ حقی برای صهیونیست‌ها وجود ندارد که چنین کنند.

انتهای پیام
captcha