نمادسازی مهدوی، وظیفه جامعه شیعی است
کد خبر: 4059063
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
رئیس جهاددانشگاهی:

نمادسازی مهدوی، وظیفه جامعه شیعی است

رئیس جهاددانشگاهی گفت: جوامع دیگر از شیعیان به عنوان فرد یا حکومت شیعی که پیرو ولایت و دوستدار حضرت هستند، انتظار دارند که نمادسازی‌های موفقی را از جامعه منتظر داشته باشند.

نمادسازی مهدوی وظیفه جامعه شیعی استبه گزارش ایکنا از قم، سیدحمیدرضا طیبی، رئیس جهاددانشگاهی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی مهدویت که امروز، دوم خردادماه در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: جوامع دیگر از شیعیان به عنوان فرد یا حکومت شیعی که پیرو ولایت و دوستدار حضرت هستند، انتظار دارند که نمادسازی‌های موفقی را از جامعه منتظر داشته باشند.

وی افزود: جهاددانشگاهی از ابتدای تأسیس خود در محورهای مختلف به ویژه رشد و شکوفایی علمی، حضوری پررنگ داشت لذا ما معتقد هستیم که جامعه‌ ما می‌تواند در عرصه علمی خوش بدرخشد و سبب سعادت دنیوی و اخروی بشری شود.

طیبی بیان کرد: کار علمی امروز کشورمان در وضعیتی قرار دارد که خانواده‌ها برای درمان ناباروری نه تنها به خارج از کشور نمی‌روند بلکه در داخل و با آسودگی خاطر، مسیر درمانی خود را سپری می‌کنند.‌‎

وی ادامه داد: ما اثبات کردیم در مرز جهانی علم به ویژه در عرصه سلول‌های بنیادی و ژن‌درمانی حضور پررنگ و درخشانی داریم.

طیبی در پایان افزود: در زمان انتظار باید در عرصه الگوسازی و نمادسازی که نشان‌دهنده سمت و سوی یک جامعه مهدوی است، فعالیت‌های گسترده‌‌ای انجام دهیم که جشنواره مهدویت یکی از این اقدامات است که به همت واحد قم انجام شده و شایسته تقدیر است.

انتهای پیام
captcha