به گزارش ایکنا از اردبیل، کلامالله صفری، مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل، نهم خردادماه، در جلسه بررسی اجرای طرح سنجش دانشآموزی در اردبیل اظهار کرد: سنجش نوآموزان پیشدبستانی نیز پس از اتمام سنجش بدو ورود در صورت وجود شرایط بهداشتی بیماری کرونا از اول مهرماه آغاز خواهد شد.
وی با بیان اینکه جامعه هدف بدو ورود به دبستان متولدین ۹۴.۰۷.۰۲ تا ۹۵.۰۷.۰۱ است افزود: حداقل ۶۰ درصد از نوآموزان پیشدبستانی مناطق تحت پوشش سنجش پیشدبستانی متولدین ۹۵.۰۷.۰۲ تا ۹۶.۰۷.۰۱ هستند.
صفری افزود: طرح سنجش بدو ورود در ۱۳ پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سنجش نوآموزان عشایر مهرماه و آبان به انجام خواهد رسید، یادآور شد: جهش در پایههای اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم نیز پس از صدور کارنامه نوبت دوم از اول تا پایان تیرماه انجام میشود.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به رتبه عالی استان اردبیل در اجرای طرح سنجش گفت: ۲۴ هزارو ۷۸۱ نوآموز در سال گذشته مورد سنجش قرار گرفتند.
انتهای پیام