ایجاد قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» در کمیته امداد مازندران
کد خبر: 4060808
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

ایجاد قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» در کمیته امداد مازندران

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از ایجاد قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و با شعار «خدمت‌رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت» در کمیته امداد مازندران خبر داد.

میثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، میثم معافی، معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، امروز، نهم خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به ایجاد قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» در کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: ترویج ارزش‌های انقلابی و روحیه جهادی برای رسیدگی به محرومان و آسیب‌دیدگان در حوادث غیر مترقبه از مهترین اهداف تشکیل این قرارگاه است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران، تصریح کرد: با ایجاد این قرارگاه در تلاشیم تا با به کارگیری از ظرفیت جوانان در راستای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان در مناطق محروم اقدامات مطلوبی انجام شود.

مدیر اجرایی قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» صریح کرد: با انتصاب اعضا برنامه ریزی‌های لازم برای حضور در مناطق محروم استان و حتی برون استانی صورت گرفته است.

معافی با بیان اینکه ایجاد انگیزه امید و خودباوری در مناطق محروم، توانمندسازی محرومان از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه است، گفت: از همه ظرفیت‌ها و ایده‌ها برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی در راستای خدمت‌رسانی مطلوب و بهینه به نیازمندان و محرومان استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: «حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت‌های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.

انتهای پیام
captcha