دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 4061092
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند

رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا گفت: در حال حاضر دشمنان معیشت مردم را نشانه گرفته‌اند، لذا باید در این عرصه از هیچ‌گونه مجاهدت دریغ نکرد و قلم و قدم را با هم به‌کار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حجت پیغمبری رئیس عقیدتی- سیاسی سازمان اتکا

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحجت پیغمبری، رئیس عقیدتی ـ سیاسی سازمان اتکا، امروز، 10 خرداد در نشست مشترک دانشکده‌های کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و سازمان اتکا که در سالن شهدا برگزار شد اظهار کرد: اسلام دو پاداش برای محقق در نظر گرفته است که یکی برای محقق بودن و دیگری برای کشف واقعیت‌هاست.

وی با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین(ع)، گفت: در اسلام توصیه شده برای اینکه هر دو روز انسان مساوی نشود به علم روی آورده و برای پیشرفت خود و رسیدن به کمال تحقیق کند.

این مسئول با تأکید به استفاده از شرع در تحقیقات، بیان کرد: تحقیقات فرد را به مجهولات می‌رساند یا مجهولات را مشخص می‌کند و اگر تحقیق براساس آموزه‌های دینی انجام نشود باعث گمراهی است.

پیغمبری تصریح کرد: خوشبختانه مسلمانان براساس آموزه‌های دینی در حوزه تحقیقات می‌توانند خوب عمل کنند و امام صادق(ع) نیز در این‌ باره فرموده‌اند: «اگر می‌خواهیم آنچه که اراده می‌کنیم خداوند به ما بدهد باید از دیگران ناامید و به خود متکی شویم و به دنبال تحقیقات برویم.»

رئیس عقیدتی سیاسی اتکا با تأکید بر خودکفایی در تأمین مایحتاج، تصریح کرد: لازمه این تأمین، تحقیق است. امروز مجاهد کسی است که در میدان اقتصاد حاضر شود. دشمن در حال حاضر معیشت مردم کشور ما را هدف گرفته است، لذا باید در این عرصه از هیچ‌گونه مجاهدت دریغ نکرد و قلم و قدم را با هم به کار گرفت.

انتهای پیام
captcha