11 هزار نفر در «مسابقه بزرگ قرآنی» همدان شرکت کردند
کد خبر: 4061232
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

11 هزار نفر در «مسابقه بزرگ قرآنی» همدان شرکت کردند

مدیرکل صداوسیمای همدان از شرکت 10 هزار و ۸۲۵ نفر در بیست‌وهشتمین دوره مسابقه بزرگ قرآنی خبر داد و گفت: پس از بررسی سؤالات شرکت‌کنندگان تعداد هزار و ۹۸۴ نفر به حداقل ۲۴ سؤال، پاسخ صحیح داده‌اند.

کیوان الوندی مدیرکل صدا و سیمای همدان کیوان الوندی، مدیرکل صدا‌وسیمای همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به اینکه امسال برای بیست‌وهشتمین سال همزمان با ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ قرآنی برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه به همت صدا‌وسیمای مرکز همدان برگزار شد.

وی به استقبال بی‌نظیر مردم استان از این مسابقه اشاره کرد و افزود: این مسابقه به‌صورت روزانه هر روز با طرح یک سؤال از قرآن کریم مربوط به جزء همان روز مطرح و شرکت‌کنندگان تا پایان آن روز فرصت داشتند به‌صورت پیامک به سؤال پاسخ دهند.

الوندی از شرکت 10 هزار و ۸۲۵ نفر در بیست‌وهشتمین دوره مسابقه بزرگ قرآنی خبر داد و تصریح کرد: پس از بررسی سؤالات شرکت‌کنندگان تعداد هزار و ۹۸۴ نفر به حداقل ۲۴ سؤال، پاسخ صحیح داده‌اند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان یادآور شد: از این میان هم ۶۰ نفر به‌عنوان برنده نهایی شناخته می‌شوند و به قید قرعه صاحب کارت هدیه پنج میلیون ریالی خواهند شد. مراسم قرعه‌کشی این مسابقه نیز هفته آینده در مراسمی با حضور مسئولان انجام و اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

الوندی اضافه کرد: این مسابقه با دوره گذشته متفاوت بود و ویژگی برجسته امسال در این مسابقات این بود ۱۰۰ درصد کار به‌صورت گرافیکی سه بعدی طراحی شد.

انتهای پیام
captcha