کارنامه حجت‌الاسلام دعائی برای اصحاب رسانه راهگشا و الهام‌بخش است
کد خبر: 4062382
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
سرلشکر صفوی:

کارنامه حجت‌الاسلام دعائی برای اصحاب رسانه راهگشا و الهام‌بخش است

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: کارنامه حجت‌الاسلام دعائی که در زمره پیشتازان مبارزه با رژیم ستمشاهی و یاران وفادار امام راحل و رهبر انقلاب از طلیعه نهضت تا به امروز به شمار می‌رود، برای دلسوزان انقلاب و نظام به ويژه اصحاب رسانه راهگشا و الهام‌بخش است.

به گزارش ایکنا، سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئيس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام سیدمحمود دعائی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین انقلاب، امام و رهبری "جناب حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی" نماینده ولی فقیه و رئیس فرهیخته مؤسسه اطلاعات موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.

کارنامه آن روحانی ارجمند و صدیق که در زمره پیشتازان مبارزه با رژیم ستمشاهی و یاران وفادار امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از طلیعه نهضت تا به امروز به شمار می‌رود و یادآور نقش‌آفرینی‌های ماندگار وی در سنگرهای مختلف از جمله شش دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، ایفای مسئولیت در قامت نخستین سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق و ترویج اخلاق و رفتار حرفه‌ای در جامعه مطبوعاتی کشور است، برای دلسوزان انقلاب، نظام و میهن اسلامی به ويژه اصحاب رسانه راهگشا و الهام‌بخش است.

اینجانب ضایعه فقدان این شخصیت كم نظير و متواضع را به محضر مبارک مقام معظم رهبري(مدظله العالی)، خانواده مکرم و دوستداران وی و همچنین اصحاب فرهنگ و رسانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان مکرم و عموم مصیبت دیدگان گرامی، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

انتهای پیام
captcha