بزرگ‌ترین افتخار پدر نمایندگی ولی فقیه بود
کد خبر: 4062611
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
فرزند مرحوم دعایی در گفت‌وگو با ایکنا:

بزرگ‌ترین افتخار پدر نمایندگی ولی فقیه بود

سیدحسین دعایی با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار مرحوم پدر، نمایندگی ولی فقیه بود، گفت: این امر نشان از دلبستگی ایشان به امام(ره)، حضرت آقا و انقلاب دارد و رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت‌شان تعبیر «مبارز قدیمی و یار دیرین امام» را برای ایشان به کار بردند.

سیدحسین دعایی

سیدحسین دعایی، فرزند مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی، در حاشیه مراسم تشییع ایشان درباره ویژگی‌های شاخص و برجسته پدر بزرگوارشان گفت: یک سری خصوصیات فردی در ایشان وجود داشت که واقعا نایاب بود. بهترین نکته‌ای که می‌توانم بیان کنم که باعث افتخار خود ایشان هم بود، نمایندگی ولی فقیه بود که نشان از دلبستگی ایشان به امام(ره) و انقلاب دارد.

وی افزود: افتخار ایشان این بود که نماینده ولی فقیه، حضرت امام(ره) و حضرت آقا، هستند و در تمام لحظات این دلبستگی را به امام(ره)، حضرت آقا و انقلاب به طور کامل نشان دادند و رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت‌شان نیز تعبیر «مبارز قدیمی و یار دیرین امام» را برای ایشان به کار بردند.

سیدحسین دعایی اظهار کرد: جدای از تمام خصوصیات شخصی مانند مردم‌داری، ساده‌زیستی، نوع‌دوستی، مهربانی و ... که همه در این روزها بیان کردند، به نظر من آنچه ایشان را در تمام اتفاقات سخت دوران اخیر نگهداشت و از راه انقلاب خارج نکرد، همین دلبستگی به امام(ره)، حضرت آقا و انقلاب و پایبندی بر باورهای‌شان بود که موجب شد هیچ تزلزلی در هیچ زمانی برای ایشان ایجاد نشود.

فرزند مرحوم دعایی درباره ولایی و انقلابی بودن ایشان از یکسو و ارتباط با اقشار و طیف‌های مختلف فکری و سیاسی از سوی دیگر و پیوند میان این دو مسئله گفت: به نظر من یک انقلابی واقعی کسی است که نماد جذب باشد و بتواند به مثابه حلقه وصل عمل کند و کسانی که حلقه وصل نیستند و دایره جذب افراد آنها کم است نمی‌توانند ادعای انقلابی بودن داشته باشند. در واقع انقلابی واقعی کسی است که در این مسیر قدم می‌زند و عملکرد و رفتار ایشان نیز حول این دایره می‌چرخید.

انتهای پیام
captcha