رونمایی از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه مازندران
کد خبر: 4062866
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

رونمایی از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه مازندران

با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات فناوری از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه مازندران، امروز، ۱۸ خردادماه رونمایی شد.

رونمایی از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، در نشست شورای معاونان و مدیران فرهنگی اجتماعی دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور، که امروز، ۱۸ خردادماه با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات فناوری، حشمت‌الله علینژاد، رئیس دانشگاه مازندران و حجت‌الاسلام رحیمیان، مسئول دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های مازندران، برگزار شد، از سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه مازندران رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، سیدمرتضی علویان، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران، در ابتدای این نشست، گفت: در سال ۹۹ شاهد ادغام معاونت دانشجویی و فرهنگی بودیم که به لطف دولت سیزدهیم دوباره این معاونت‌ها تفکیک شدند.

وی افزود: فعالیت‌های مناسبی علی‌رغم کرونا و محدودیت‌های مالی همچون؛ آئین بزرگداشت روز صنایع دستی، همایش روز ملی ریاضیات، سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع جهاد تبیین، اکران فیلم در حوزه فرهنگی اجتماعی، فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای احداث مجتمع فرهنگی، تقویت مرکز فرهنگی روشنا و ... در سال‌های اخیر در معاونت فرهنگی دانشگاه انجام شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه مازندران با اظهار امیدواری در برون رفت از مسائل، مشکلات فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه، افزود: با وفاق ایجاد شده در این نشست‌ها و نیز با بهره‌گیری از راه‌کار‌های دانشگاهی می‌توانیم چالش‌های پیش روی دانشگاه را مرتفع کنیم.

علویان با بیان اینکه تا کنون برای ثبت و ارائه فعالیت‌های معاونت فرهنگی فضایی مناسب دیده نشده بود، اظهار کرد: امروز با افتتاح سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه مازندران می‌توانیم این خلأ را پر کنیم و این مدل را به دیگر دانشگاه‌های کشور تسری دهیم.

وی اظهار کرد: امکان دسترسی همه دبیران تشکل‌ها به سامانه، امکان رأی‌گیری انلاین، امکان دسترسی معاونین دانشکده و امکان انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت سیستمی از قابلیت‌های این سامانه است.

انتهای پیام
captcha