تولید اثر فاخر از شهدای شاخص استان نیازمند اعتبار ملی است
کد خبر: 4064079
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
معاون سیاسی، امنیتی استانداری مازندران:

تولید اثر فاخر از شهدای شاخص استان نیازمند اعتبار ملی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: هر چند تولید اثر فاخر از شهدای شاخص استان نیازمند اعتبار ملی است، اما همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تبیین دفاع مقدس و مقاومت اهتمام ویژه داشته باشند.

روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران، 23 خردادماه، در اولین جلسه کارگروه فرهنگی قرارگاه تبیین دفاع مقدس و مقاومت در سال ۱۴۰۱ با بیان اینکه مازندران در دفاع مقدس و جبهه مقاومت پیشتاز بوده است، اظهار کرد: نباید در انجام برنامه‌های دفاع مقدس کوتاهی بشود.

وی بر تکریم از والدین شهدا تأکید کرد و افزود: والدین شهدا را یکی یکی از دست می‌دهیم و باید نسبت به تولید آثار فاخر از جمله فیلم اهتمام ویژه شود.

سلگی با اشاره به اینکه دفاع مقدس در ادامه عاشورای امام حسین (ع) قرار دارد، گفت: انقلاب اسلامی عَلَم کربلا را برافراشته کرده و هر کس که به شهدا اعتقاد و ارادت دارد، باید به میدان بیاید.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس گنج‌ها در دل خود دارد، تأکید کرد: باید از این منبع ارزشمند برای عزتمندی نسل‌های آینده تلاش کنیم و عَلَم این شهدا را به عنوان سند عزت و مجاهدت به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه باید مجاهدانه ارزش‌های دفاع مقدس را احیا کنیم، تصریح کرد: هر چند تولید اثر فاخر از شهدای شاخص استان نیازمند اعتبار ملی است، اما همه دستگاه‌ها موظف هستند نسبت به تبیین دفاع مقدس و مقاومت اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha