گفتمان مقاومت در مقابل دشمنان جریان‌سازی شود
کد خبر: 4065029
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

گفتمان مقاومت در مقابل دشمنان جریان‌سازی شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز گفت: باید در دفاع از انقلاب اسلامی صراحت داشته باشیم تا گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن در کشور جریان‌سازی شود.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز، روز شنبه، 28 خرداد در آئین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ اظهار کرد: انقلاب اسلامی زنده و اثرگذار است و این اثرگذاری را به وضوح می‌تواند در تمامی شئون مشاهده کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در حال طی مسیر خود به سوی اهدافش است اما باید برای حفظ انقلاب تلاش آن کرد و به دنبال پیاده‌سازی اسلام ناب محمدی(ص) است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز بیان کرد: امروز زمان آن است که با بصیرت، نسبت به نقشه‌های دشمن آگاهی پیدا کنیم تا در مقاطع مختلف بازیگر میدان دشمن نباشیم. باید در دفاع از انقلاب اسلامی صراحت داشته باشیم تا گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن در کشور جریان‌سازی شود.

این مسئول با تاکید براینکه مادامی که ملت در کنار نظام و مقام معظم رهبری هستند، دشمن ناکام ابدی است و هیچ کاری از او ساخته نیست، افزود: به دنبال همراهی ملت با ولایت، دشمن به جای اینکه جمهوری اسلامی ایران را در انزوا قرار دهد خود در انزوا، بی تدبیری و در ماندگی فرو می‌رود.

یوسفی در پایان با بیان اینکه ملت ایران قدرت زیادی برای حل مسائل دارد لذا نباید از مشکلات هراس داشته باشیم، گفت: خوشبختانه همدلی عمیقی بین مردم وجود دارد که می‌تواند مشکلات را حل کند اما در این عرصه باید کمی صبر به خرج دهیم و مایوس نشویم.

در این آئین، حجت‌الاسلام والمسلمین «حجت‌الله اکرادلو» به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ معرفی شد.

انتهای پیام
captcha