یکی از معابر عمومی شیراز به نام پیشکسوت قرآنی نامگذاری می‌شود
کد خبر: 4066369
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
در پاسخ به پیشنهاد ایکنا

یکی از معابر عمومی شیراز به نام پیشکسوت قرآنی نامگذاری می‌شود

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز در پاسخ به پیشنهاد ایکنا در خصوص نامگذاری یکی از معابر عمومی این کلان‌شهر به نام پیشکسوت قرآنی گفت: قطعاً چنین کاری را در دستور کار خواهیم داد.

افسانه خواست خدایی، رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز افسانه خواست خدایی، رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، در پاسخ به پیشنهاد ایکنا در خصوص نامگذاری یکی از معابر عمومی این کلان‌شهر به نام پیشکسوت قرآنی گفت: این کار باعث افتخار شورای ششم شیراز است و قطعاً انجام خواهیم داد.

وی افزود: شما یا مسئولان و متولیان امور قرآنی استان فارس با مشورت یکدیگر نام یکی از اساتید و پیشکسوتان عرصه قرآنی اعم از قاری، حافظ، هنرمند و غیره را به ما ارائه دهید تا ما این مسئله را در دستور کار کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز قرار دهیم.

خواست خدایی اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآن و عترت یکی از مهم‌ترین الزاماتی که در دستور کار شورای اسلامی شهر شیراز قرار داده‌ایم و در این راستا هم همکاری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز یادآور شد: در زمان آغاز فعالیت این دوره از شورا اعلام کردیم که معابر و اماکن عمومی شهر را مزین به نام شهدا خواهیم کرد و امروز نامگذاری یکی از این اماکن به نام یک استاد یا پیشکسوت قرآنی هم باعث افتخار خواهد بود.

انتهای پیام
captcha