تشریح ویژه برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی فردیس به مناسبت عید غدیر
کد خبر: 4067427
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

تشریح ویژه برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی فردیس به مناسبت عید غدیر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس از برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

 ویژه برنامه‌های اداره تبلیغات فردیس به مناسبت عید غدیر

حجت‌الاسلام سید حسن حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت عید غدیر اظهارکرد: طی روزهای گذشته ستاد شئونات مذهبی و فرهنگی سازمان تبلیغات در دفتر امام جمعه با حضور نمایندگانی از سپاه، اداره ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی، شهرداری، کمیته امداد، اصناف، مراکز خیریه، امور مساجد، کمیته امداد، شورای هیات مذهبی کانون مداحان و فرمانده فردیس تشکیل شد.

وی از تصویب 10 طرح با محوریت عید غدیر در این ستاد خبر داد و گفت: نام‌گذاری میادین و معابر اصلی شهرستان‌های فردیس، مشکین دشت و فرخ‌آباد به نام غدیر خم از جمله طرح‌های مصوب این ستاد است.

حسینی، برپایی مواکب علوی با موضوع جهاد تبیین و مشاوره را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و افزود: در این مواکب مشاوره تربیتی، حقوقی، ازدواج ارائه شده و ایستگاه صلواتی و غرفه شادی کودکان با همکاری ستاد مردمی غدیر و مشارکت سپاه، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره ورزش و جوانان، امور مساجد و کانون خدمت رضوی شهرداری برپا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس، همایش اجتماع سادات و تجلیل از مادران شهدای سادات را از دیگر برنامه‌های غدیری اعلام کرد و گفت: مجری این همایش ستاد نماز جمعه است و در نماز جمعه با همکاری صدا و سیما به مناسبت عید غدیر برگزار می‌شود.

وی، برنامه پیاده‌روی خانوادگی به همراه صبحانه و جوایز ارزنده را در 24 تیرماه از برنامه‌های تفریحی و شاد به مناسبت عید غدیر معرفی کرد و توضیح داد: این پیاده‌روی با همکاری و هماهنگی شهرداری، کمیته امداد، سپاه و اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

توزیع نان صلواتی به مناسبت عید غدیر

این مسئول به اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه و آذین‌بندی میادین و معابر پرتردد با همکاری فعالان فرهنگی و بسیج اشاره کرد و افزود: با همکاری اصناف و اتحادیه نانوایان و کمیته زکات به مناسبت عید غدیر، نان صلواتی تهیه و توزیع می‌شود.

وی، برپایی کارنوال شادی با همکاری سپاه و شهرداری و شورای هیات و کانون مداحان را از دیگر برنامه‌های غدیری فردیس عنوان کرد و گفت: همایش یک روزه علمداران غدیر به همت اداره تبلیغات اسلامی ویژه مبلغین و مبلغات با موضوع آموزش تبلیغی محتوای غدیر در مساجد، حسینیه‌ها و ادارات برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha