الگوی دینی را به جوانان جامعه امروز ارائه دهیم
کد خبر: 4067577
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

الگوی دینی را به جوانان جامعه امروز ارائه دهیم

استاندار فارس با بیان اینکه باید الگویی برای اداره جامعه ارائه کنیم که بتواند فطرت بشر را بیدار کند و آن الگو جز اسلام و شیعه نیست، گفت: تکلیف ما این است که الگوی دینی را به جوانان خودمان و بعد از آن دیگر جوانان دنیا ارائه کنیم.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس به گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، ٨ تیر در همایش «ناگفته‌های حزب، بازخوانی پرونده حادثه تروریستی انفجار حزب جمهوری اسلامی و مسجد ابوذر» که به مناسبت هفته قوه قضائیه در شیراز برگزار شد، با بیان اینکه ترور اعضای حزب جمهوری اسلامی یکی از تلخ‌ترین خاطرات در طول تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: انسان‌هایی چون شهید بهشتی به شهادت رسیدند و این شهادت است که اسلام و دین خدا را بیمه می‌کند.

وی تصریح کرد: فشار زیادی به ویژه به لحاظ روحی به قوه قضائیه وارد می‌شود اما عمده‌ترین تکلیف این است که به الگوی دینی عمل شود و قوه قضائیه در این زمینه پیشقدم بوده است.

ایمانیه با بیان اینکه ما حق نداریم از این الگوهای عالی و الهی پیروی نکنیم، افزود: پیامبر(ص) الگویی برای ما است چون باید تابع اهل بیت(ع) حرکت کنیم و امروز جوانان عالم تشنه الگو هستند.

استاندار فارس با تصریح اینکه باید الگویی برای اداره جامعه ارائه کنیم که بتواند فطرت بشر را بیدار کند و آن الگو جز اسلام و شیعه نیست، گفت: تکلیف ما این است که الگوی دینی را به جوانان خودمان و بعد از آن دیگر جوانان دنیا ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه قاطعیت با فساد در دادگستری فارس قابل توجه است، اظهار کرد: تلاش کردیم هماهنگی خوبی بین قوه قضائیه و مجریه در استان حاکم باشد و این هماهنگی و همکاری امروز در فارس ایجاد شده است‌.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه در راستای دفاع از مظلوم و مبارزه با ظلم و فساد همکاری‌های زیادی انجام شده است، گفت: تلاش مجموعه دادگستری و دیوان در احقاق حق بسیاری از امیدها را زنده کرده و می‌کند.

انتهای پیام
captcha