برگزاری اختتامیه مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزی در کاشان
کد خبر: 4068676
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

برگزاری اختتامیه مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزی در کاشان

اختتامیه مسابقات نهج‌البلاغه ویژه نوجوانان از سوی موسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

اختتامیه مسابقات نهج‌البلاغه دانش‌آموزی در کاشانبه گزارش ایکنا، اختتامیه مسابقات نهج‌البلاغه که از سوی موسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان با همکاری اداره آموزش و پرورش کاشان و آران و بیدگل، برگزار شده بود، با حضور دردانه‌های علوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی حسن‌زاده، مدیرعامل موسسه امیرالمومنین(ع) در بخشی از این مراسم، گفت: اختتامیه مسابقات «ابرک» و «اول شخص خوشبخت» در سطح استان اصفهان با محوریت نهج‌البلاغه و با حضور شرکت‌کنندگانی در رده سنی کودک و نوجوان از شهرهای اراک، خمین، بروجن و… برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی به منظور برگزاری این مسابقات از بهمن‌ماه سال گذشته و با هدف جذب کودکان و نوجوانان و آشناسازی اثر بخشی نهج‌البلاغه در زندگی آنان صورت گرفت‌، ادامه داد: مسابقه ابرک با دو موضوع رعایت ادب و مهدویت که برگرفته از خطبه ۱۰۰ و حکمت پنج نهج‌البلاغه بود؛ ویژه دانش‌آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی با محورهای نقاشی و طراحی، سخنرانی، شعرخوانی یا قصه‌گویی، نمایش عروسکی و تولیدات رسانه‌ای به دو شکل مجازی و حضوری انجام شد.

مدیرعامل موسسه امیرالمؤمنین(ع) افزود: ارسال آثار در مسابقه اول شخص خوشبخت نیز ویژه دانش‌آموزان هفتم تا دوازدهم با موضوعات دنیایی به سلیقه خدا و هویت که برگرفته از خطبه ۱۰۰ و نیز حکمت ۱۴۹ نهج‌البلاغه بود؛ تا ۱۵ اسفندماه سال گذشته به دو شکل مجازی و حضوری صورت گرفت.

حسن‌زاده در پایان با اشاره به اینکه امیدوار است این مسابقات در سال‌های آتی در سطح ملی برگزار شود‌، عنوان کرد: از برگزیدگان این مسابقات با نام «دردانه‌های علوی» با اهدای هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha