حضور سه کانون خدمت رضوی البرز در نمایشگاه ملی دستاوردهای شبکه خادمیاری
کد خبر: 4068686
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

حضور سه کانون خدمت رضوی البرز در نمایشگاه ملی دستاوردهای شبکه خادمیاری

معاون کانون‌های خدمت رضوی استان البرز از حضور سه کانون خدمت رضوی این استان و موفقیت آنها در کسب مجوز ورود به نمایشگاه معرفی دستاوردهای شبکه خادمیاری کشور خبر داد.

کانون خدمت رضوی

قربانعلی مصطفایی، معاون کانون‌های خدمت رضوی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری نمایشگاهی برای معرفی خدمات کانون‌های خدمت رضوی، گفت: نمایشگاه معرفی دستاوردهای شبکه خادمیاری کشور به همت مرکز امور خادمیاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از موفقیت کانون‌های خدمت رضوی برای حضور در این نمایشگاه ملی، گفت: براساس ارزیابی‌هایی که از بین 250 کانون فعال تخصصی و عمومی انجام شده، از استان البرز سه کانون حائز رتبه شده و مجوز حضور در این نمایشگاه را دریافت کردند.

مصطفایی با معرفی سه کانون خدمت رضوی فعال در سطح استان بیان کرد: دو کانون تخصصی ایثار و شهادت و حرکت جهادی به همراه کانون عمومی فرزندان شاهد کرج می‌توانند، در این نمایشگاه غرفه داشته باشند و فعالیت‌های خودشان را در معرض دید قرار دهند.

وی با بیان اینکه استان‌های مختلفی در این نمایشگاه شرکت دارد، ادامه داد: استان البرز یکی از استان‌هایی است که سه کانون آن مجوز حضور در نمایشگاه معرفی دستاوردهای شبکه خادمیاری کشور را پیدا کرده است.

معاون کانون‌های خدمت رضوی استان البرز با اشاره به مهم‌ترین دلایل انتخاب این کانون‌ها برای حضور در نمایشگاه، گفت: به‌دلیل ابتکارات و خلاقیت‌های این سه کانون در طول سال و براساس ارزیابی‌های آستان قدس رضوی دو کانون تخصصی و یک کانون عمومی استان البرز حائز رتبه شدند.

وی در پایان یادآور شد: نمایشگاه معرفی دستاوردهای شبکه خادمیاری کشور 29 و 30 تیرماه در مشهد مقدس و در بخش سالن نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha