تجلیل از فعالان قرآنی ورزشکار سپاه در فارس
کد خبر: 4069059
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

تجلیل از فعالان قرآنی ورزشکار سپاه در فارس

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تجلیل از برترین‌ها و فعالان قرآنی ورزشکار در قالب این جشنواره خبر داد.

نشست خبری جشنواره شمیم خانواده سپاه، استان فارس به گزارش ایکنا از فارس، حسن کریمی، معاون اجرایی سپاه فجر فارس امروز، ۱۵ تیرماه در نشست خبری جشنواره  فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان امام رئوف که در پادگان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: چهارمین جشنواره  فرهنگی ورزشی شمیم خانواده امام رئوف در سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر شیراز ویژه فرزندان سپاه پاسداران در نیمه دوم تیرماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در قالب ۴ معاون و ۲۴ کمیته در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ کار خود را شروع کرده است، افزود: گام‌های اجرایی این جشنواره به صورت زمان‌بندی شده، آماده و در حال پیگیری و اجرا است؛ همچنین توصیه‌های بهداشتی با نظارت کامل در این جشنواره انجام خواهد شد.

کریمی ادامه داد: مراسم افتتاحیه جشنواره باشکوهی با حضور مسئولان پیش‌بینی شده است و مراسم رژه ورزشی باشکوهی خواهیم داشت که زمان آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با تصریح اینکه بعد از مراسم رژه، شروع مسابقات را داریم، یادآور شد: طی هماهنگی‌های خوبی که با داوران و ناظران انجام شده در نهایت تیم‌ها و نفرات برتر معرفی و مدال‌ها، کاپ‌ها و جوایز اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این جشنواره تصریح کرد:  در حین مسابقات ورزشی، مسابقات کتابخوانی از سند گام دوم انقلاب و وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی برای ورزشکاران پیش‌بینی شده است و اجرا خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه تجلیل از برترین‌ها و فعالان قرآنی در بین ورزشکاران از دیگر برنامه‌های فرهنگی است، گفت: تجلیل از فرزندان و خانواده‌های شهید ورزشکار به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی در این جشنواره مد نظر است.

انتهای پیام
captcha