«عیدانه» دانشجویان بسیجی فارس برای محرومان
کد خبر: 4071945
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

«عیدانه» دانشجویان بسیجی فارس برای محرومان

مدیر عملیات ناحیه بسیج دانشجویی فارس از اجرای پویش «عیدانه» به مناسبت عید غدیر به همت این ناحیه از بسیج خبر داد و گفت: در راستای اجرای این پویش، 50 هزار پرس غذای گرم میان افراد کم برخوردار توزیع شد.

پویش «عیدانه»، دانشجویان بسیجی فارس، توزیع غذای گرم به گزارش ایکنا از فارس، احسان قنبری‌نژاد، مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس امروز، 28 تیرماه در حاشیه پویش «عیدانه» طبخ غذا جهت نیازمندان که به مناسبت ایام عید غدیر انجام شد، گفت: در این پویش، جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) بسیج دانشجویی فارس تعداد 50 هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر طبخ و توزیع کرد.

وی با بیان اینکه این پویش با مشارکت 35 گروه جهادی دانشجویی و حمایت خیرین و نهادها و دستگاه‌های حمایتی اجرا شد، افزود: این طرح در راستای ترویج فرهنگ علوی با هدف احیای سنت حسنه اطعام غدیر انجام شد.

قنبری‌نژاد با اشاره به فعالیت دانشجویان جهادگر بسیجی اضافه کرد: گروه‌های جهادی با زمینه‌سازی حضور جوانان و مشارکت اقشار جامعه در فرآیند خدمت‌رسانی به محرومان، علاوه بر رشد معنویت و اخلاق در جامعه، در وظیفه آشنا کردن جوانان با مشکلات و ایجاد حس مسئولیت‌پذیری نسبت به وضعیت موجود و تربیت نیروهای کارآمد است.

مدیر عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تصریح کرد: حرکت‌های جهادی در دو عرصه فردی و اجتماعی، آثار شگرفی بر جهادگران و جامعه هدف دارد.

انتهای پیام
captcha