فراخوان حماس برای حضور گسترده در سحرگاه جمعه مسجدالاقصی
کد خبر: 4072283
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

فراخوان حماس برای حضور گسترده در سحرگاه جمعه مسجدالاقصی

حماس خواستار مشارکت گسترده نمازگزاران فلسطینی در نماز صبح فردا جمعه، 31 تیر در مسجد الاقصی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری امد فلسطین، حماس با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی خواستار مشارکت نمازگزاران فلسطینی در سحرگاه جمعه در مسجد مبارک الاقصی شد و بر مسئولیت ملت برای دفاع و محافظت از این مکان مقدس در برابر خطر یهودی‌سازی و تفرقه تأکید کرد.

حماس با تأکید بر مسئولیت ملت در دفاع از مقدسات اسلامی، بسیج و مشارکت فعال نمازگزاران در سحرگاه روز جمعه در مسجد مبارک الاقصی را خواستار شد.

حماس همچنین از توده‌های مردم فلسطین در اقصی نقاط سرزمین اشغالی خواست تا با تحصن در مسجد مبارک الاقصی و اجرای برنامه در سحر و جمعه «بیت المقدس، منشور ملت» و اعتکاف در آنجا، از نگهبانان مسجدالاقصی حمایت کرده و به تروریسم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن پاسخ داده و تأکید کنند که بیت‌المقدس و الاقصی کانون درگیری با دشمن صهیونیستی بوده و آنها مسئولیت دفاع در برابر این مکان مقدس را بر عهده دارند.

حماس همچنین از فداکاری‌ها و قهرمانی‌های مردم فلسطین در بیت‌المقدس و کل فلسطین در چالش مستمر با اشغالگری و موانع و مشارکت دائمی آنها در پویش «فجر عظیم» تمجید و تأکید کرد: امت عرب و مسلمان فلسطین را با تمام تجهیزاتی که در اختیار دارند برای حمایت از پایداری رزمندگان و حفاظت از بیت المقدس و مسجد الاقصی از خطر اشغالگری و نقشه‌های یهودی‌سازی آن فرامی‌خوانیم.

انتهای پیام
captcha