بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس ممنوع شد
کد خبر: 4073786
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس ممنوع شد

به منظور حفظ امنیت دوستداران طبیعت در شرایط بحرانی بارش سیل آسای نزولات آسمانی بازدید از مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست فارس تا عادی شدن شرایط ممنوع است.

ممنوعیت بازدید از مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره‌کل حفاظت محیط زیست فارس، کامران اسلاملو، مسئول مدیریت بحران حفاظت محیط زیست فارس امروز، 5 مردادماه گفت: با توجه به اعلام اداره‌کل هواشناسی و اعلام وضعیت سطح قرمز در استان و همچنین بنابر تصمیمات گرفته شده در  جلسه مدیریت بحران استانداری فارس و لزوم آماده‌باش کامل تمام دستگاه‌های اجرایی، متعاقب آن تمام ادارات و نیروهای محیط زیست در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: به دلیل حفظ امنیت جان هم‌استانی‌ها و علاقه‌مندان به طبیعت تا پایان وضعیت قرمز از ورود گردشگران به مناطق چهارگانه محیط زیست جلوگیری به عمل خواهد آمد.

اسلامی با بیان اینکه تا برقرار شدن شرایط عادی هیچگونه مجوز بازدید از این مناطق صادر نخواهد شد، از مردم خواست تا حد امکان از هرگونه سفر غیر ضروری و حضور در طبیعت خودداری کرده و از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌ها بپرهیزند.

یادآور می‌شود، با توجه به وقوع سیل در روز جمعه، 31 تیرماه جاری در3 شهرستان استان فارس و جان باختن شماری از هموطنانمان در این سیل، اهمیت حفظ ایمنی و ممنوعیت تردد در اماکن تفریحی در این استان با توجه به احتمال بروز مجدد سیل اعمال شده است.

انتهای پیام
captcha