بزرگ‌ترین خطر در پیک جدید کرونا، عادی‌انگاری است
کد خبر: 4073951
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹

بزرگ‌ترین خطر در پیک جدید کرونا، عادی‌انگاری است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و مراکز مختلف تاکید کرد و گفت: بزرگ‌ترین خطر در پیک جدید کرونا، عادی‌انگاری است

به گزارش ایکنا از قم، احمد حاجی‌زاده، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم در جلسه مدیریت بحران که امروز پنجم مردادماه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه پس از پایان پیک قبل کرونا تا شروع پیک جدید شاهد غفلت عمومی بودیم، اظهار کرد: عادی‌انگاری در این موضوع بزرگ‌ترین خطر و چالش است.

وی با بیان اینکه باید حساسیت‌ها برانگیخته شود، ادامه داد: مدت زمان طولانی است که کادر بهداشتی و درمانی استان به صورت شبانه‌روزی در آماده‌باش قرار دادند و ما نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم قدردان زحمات این افراد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم با اشاره به اینکه در آستانه ورود به ماه محرم و عزاداری‌های سید الشهدا(ع) هستیم، بیان کرد: باید با مدیریت مناسب اهتمام لازم در خصوص برگزاری مراسم‌های عزاداری در سلامت کامل را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در برگزاری جلسات، جشنواره‌ها و مراودات خانوادگی شاهد عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، ابراز کرد: بسیج و هلال احمر در پیک‌های گذشته دو بازوی دانشگاه علوم پزشکی بودند که تقاضای ما در پیک جدید نیز استمرار این اتفاق است.

حاجی‌زاده یادآور شد: اگرچه امروز در شرایط نارنجی کرونایی قرارداریم اما تقاضا داریم که رعایت‌ها و نظارت‌ها در حد وضعیت قرمز کرونایی باشد.

انتهای پیام
captcha