پاسداری از فرهنگ ایثار بزرگترین وظیفه مسئولان است
کد خبر: 4075142
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

پاسداری از فرهنگ ایثار بزرگترین وظیفه مسئولان است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت پاسداری فرهنگ ایثار و شهادت گفت: پاسداری از فرهنگ شهید و شهادت و ایثار و ایثارگری، بزرگترین وظیفه مدیران و مسئولان است.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شهرستان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شهرستان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز،۱۰ مرداد ماه در سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: خانواده شهدا میراث گرانبهای انقلاب اسلامی و چشم امید نظام اسلامی هستند.

وی تصریح کرد: قطعاً یکی از فرصت‌های بی‌نظیر در انقلاب و نظام اسلامی، معنویت، ایثار و از خود گذشتگی‌ است که خانواده شهدا برای این نظام به همراه داشتند.

عزیزی ابراز امیدواری کرد: همه بتوانیم در مسیر تداوم این اندیشه ناب ایثار و ایثارگری با مقاومت و ایستادگی در مقابل سلطه‌گران عالم و رساندن ایران اسلامی به قله‌های پیشرفت و آبادانی، دین خود را به شهدا و خانواده آن‌ها ادا کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وظیفه همه ما پاسداری از فرهنگ و این میراث گرانبهایی است که برای جامعه اسلامی به ارمغان گذاشته شده است.

 وی با تصریح اینکه پاسداری از فرهنگ شهید و شهادت و ایثار و ایثارگری، بزرگترین وظیفه مدیران و مسئولان است، گفت: امیدوارم که همه بتوانیم در مسیر تحقق آموزه‌های دینی و اندیشه های انقلاب اسلامی با تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت، ادا دین کنیم.

انتهای پیام
captcha