سازمان ملل از ادامه جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان جلوگیری کند
کد خبر: 4075853
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
اسماعیل هنیه:

سازمان ملل از ادامه جنایات اسرائیل علیه فلسطینیان جلوگیری کند

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی از جمله بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم علیه ملت فلسطین غیرقابل قبول است و باید جلوی ادامه جنایات این رژیم علیه فلسطینیان گرفته شود.

اسماعیل هنیهبه گزارش ایکنا؛ «تور وینسلند»، هماهنگ‌کننده صلح سازمان ملل در خاورمیانه در گفت‌وگوی تلفنی با اسماعیل هنیه آخرین تحولات فلسطین از جمله بازداشت‌های اخیر در کرانه باختری، توسعه شهرک‌سازی و تشدید محاصره غزه را با وی بررسی کرد.

بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هنیه در این مکالمه تلفنی تأکید کرد که سازمان ملل باید جلوی ادامه جنایات و تجاوزات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین به ویژه مسجد الاقصی را بگیرد. او تصریح کرد که این تجاوزات به بدتر شدن اوضاع انسانی در کرانه باختری و نوار غزه منجر خواهد شد.

اخبار رسیده از فلسطین همچنین حاکی است، در پی تهدید مقاومت فلسطین به تشدید رویارویی و درگیری با اشغالگران اسرائیلی و پاسخ به جنایت اخیرا صهیونیست‌ها در اردوگاه جنین، ارتش رژیم صهیونیستی و نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم از دو روز پیش به حالت آماده‌باش کامل درآمده و حملات راکتی احتمالی مقاومت به کابوسی تبدیل شده که خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است.

از دو روز پیش در پی تهدیدات مقاومت، زندگی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور غزه مختل شده و به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران اسرائیلی، برقراری این وضعیت خود یک پیروزی بزرگ برای مقاومت در غزه است بدون اینکه راکت یا گلوله‌ای شلیک کرده باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی از ترس تهدیدات مقاومت سکوهای سامانه گنبد آهنین را در اطراف شهرک های صهیونیستی مستقر کرده و تمامی جاده‌ها را در این منطقه مسدود کرده و اکثر پایگاه‌های اسرائیلی در امتداد نوار مرزی باریکه غزه تقریبا تخلیه شدند.

انتهای پیام
captcha